Poll: r1LWwS

+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Verdwijnen overgangskaartje naar eerste klas voor traject

Han Guest

Standaard Verdwijnen overgangskaartje naar eerste klas voor traject

Je komt ze misschien niet vaak tegen, maar ik was altijd een tevreden klant van de NS. Ruim twintig jaar reis ik bijna dagelijks met de trein vanuit mijn woonplaats Utrecht naar mijn werk, eerst in Hilversum, vervolgens in Den Bosch en nu in Zoetermeer.
    Natuurlijk zijn er wel eens ergernissen, maar ik verval niet in de vaak standaard klaagverhalen over de NS.
    Nu scheelt het dat ik de afgelopen jaren ´s-middags eerste klas terugreisde naar Utrecht en zo de drukte en het eindeloze getelefoneer in de tweede klas kon ontlopen.
    Ik heb een kortingskaart en een overgangskaartje naar de eerste klas, enkele reis, kostte me
    € 3,70.
    Een flink bedrag als je dat per maand bekijkt, maar ik had het er graag voor over.
    Maar ik voel me flink in de steek gelaten door de NS sinds het bedrijf de mogelijkheid heeft geschrapt om een overgangskaartje voor een bepaald traject aan te schaffen.
    Bovendien heeft de NS de daluren zo aangepast dat de spits aan het eind van de midag en begin van de avond er niet meer invalt.
    Voor een kaartje waar ik ooit € 3,70 voor betaalde mag ik nu minimaal € 14,60 neerleggen. De alternatieven zijn aanzienlijk duurder en voor mij niet interessant.
    Daar bedank ik voor en dus reist deze inmiddels ontevreden NS-klant ook ´s-middags in de tweede klas.
    Overigens een onbegrijpelijke maatregel van de NS om het overgangskaartje voor een traject te schrappen. De NS mist op deze manier inkomsten en de mogelijkheid om de al zo volle tweede klas wat te ontlasten.
    Als ik bij de NS klaag over de veranderingen en prijsverhoging wordt ik met een kluitje het riet in gestuurd. Zo houdt de NS geen tevreden klant meer over.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Belachelijk!

Ik vind het ook erg belachelijk! Belachelijk dat NS niet flexibel omgaat met de behoefte van klanten. Dagkaart van 25 euro is te duur naast de betaalde ritprijs. Voor een korte traject of enkeltje is dit te duur.

BaronWep Guest

Vandaag even naar Lille Frankrijk gereden voor een SIM-kaartje van Free te halen 100GB data in Frankrijk, is prima voor op reis. In het "Free Center" aldaar kreeg ik een behulpzame medewerker die me plots wist te zeggen dat Free in 2019 naar België zou komen als 4de operator letterlijk met die woorden. Dus : een eigen netwerk? Niet als MVNO?

Iemand die meer weet hierover? Is namelijk de eerste keer dat ik er van hoor dat er licenties zijn vrijgegeven voor spectrum als 4de operator?

LaurenHig Guest

Ik heb me een nieuwe telefoon aangeschaft, ik ben echter niet echt tevreden over de tijd dat het toestel maar rinkelt alvorens naar de voicemail te gaan. Kan ik dit op 1 of andere manier aanpassen?

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

overgangskaartje

SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen