+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Geld terug bij vertraging Intercity direct, maar niet voor Smartphones

Ingeschreven
    Oct 2014

Unhappy Geld terug bij vertraging Intercity direct, maar niet voor Smartphones

Geld terug bij vertraging Intercity direct
    betreft: 1. Uw reis

Deze site is ongeschikt voor smartphones die draaien onder Android (ik gebruik versie 4.2).
    De vertrekdatum zó is geprogrammeerd dat het pop-up scherm lekker nét buiten je beeldscherm valt en er géén enkele navigatie mogelijkheid is om naar bij de juiste dag te komen.
    Als je dan toch meer dan een half uur vertraging hebt, kun je je dan voorstellen dat ik wel wat tijd hebt "over" heb om de vertraging te claimen? Of is dit bewust gedaan zodat je 's avonds thuis of op je werk nog meer vertraging oploopt met dit geclaim en het misschien wel "vergeet" ? No Service ! Gaan jullie dit aanpassen ?

Ingeschreven
    Jul 2019

Standaard Geld terug bij vertraging Intercity direct maar niet voor Smartphones

Dat is een hoop geld. Ik ben toch erg benieuwd wat bepalend is voor de waarde van zon foto los van het feit dat het een meer dan uitstekende foto is....

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

intercity direct

SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen