Beste ns,

Hierbij wil ik u graag mijn ongenoegen uiten over het missen van de wc in de trein. Ik ben vroeger een blije reiziger geweest maar moet u nu helaas mededelen dat ik nooit meer, maar dan ook nooit meer van u gebruik zal maken.
Helaas heb ik een ziekte met mijn darmen, maar had daar niet bij stil gestaan toen ik vandaag besloot (voor het eerst weer in zeker 6 jaar) om van u service gebruik te maken. Ik stapte vanmiddag op de trein in amsterdam Rai waar vervolgens een storing in optrad. Op dat moment duurde het even voordat dit werd gemeld. Nou kan ik me dit voorstellen want de conducteur moet natuurlijk even kijken waar dit vandaan kwam en hoe dit zo snel mogelijk opgelost kon worden. maar vervolgens sluiten de deuren en kunnen ook even niet open. En op dit moment moet ik juist vreselijk nodig naar de wc. Kunt u het zich voorstellen dat ik het dus spaans benauwd in uw trein kreeg toen ik erachter kwam dat er dus geen wc was!!!!!!!! Helaas is het ergste gebeurd en heb ik mezelf bevuild. Ik wil u graag hartelijk bedanken voor de fijne beslissing om de wc uit de treinen te halen, ik verzeker u dat ik nooit meer met de trein DURF te gaan. Ik heb me nog nooit zo opgelaten en gegeneerd gevoeld. Ik moet u zeggen dat ik het eigenlijk gewoon een racistische beslissing vind om geen wc te plaatsen want dat betekend dat mensen die een ziekte hebben (en soms echt hoognodig van een wc gebruik moeten maken) eigenlijk gewoon niet welkom bij uw bedrijf zijn. Ik dank u hartelijk voor deze fijne ervaring en hoop dat uw fantastische bedrijf nog vele jaren vele mensen ongelukkig en niet welkom zullen laten voelen.!!

Even voor de duidelijkheid....... (Deze brief heb ik u met veel sarcasme geschreven)

Met vriendelijk groet
Een heel erg gegeneerde vrouw!!!!