Poll: ZdQdq

+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Trein hoofddorp -> Centraal Amsterdam

Niet Geregistreerd Guest

Question Trein hoofddorp -> Centraal Amsterdam

Goede morgen,

Iedere ochtend reis ik vanuit Sassenheim richting Amsterdam met de trein naar mijn werk. Ik pak dan de sprinter richting Almere Oostvaarders om 8:21 op spoor 2. Als ik rond 8:36 op station hoofddorp aankom staat er gewoonlijk een trein klaar waar iedereen gemakkelijk in over kan stappen naar Schiphol, Amsterdam Leleylaan, Sloterdijk en het Centraal station.

Nu is het zo dat het tegenwoordig steeds vaker voor komt dat deze trein in Hoofddorp gewoon de deuren sluit als wij met z'n allen aankomen. Voor mij is het effect dat ik regelmatig zo'n half uur later op mijn werk aankom dan gewoonlijk. Zo ook deze ochtend.

Gaat het hier om een communicatief probleem, of is de trein machinist gewoon egoistisch?

Sorry voor eventuele spellingsfouten, ik zit momenteel op mijn mobiel.

Sander

Krijn Vermeer Guest

Lightbulb Tip

Ik zou zeggen, reis door naar Schiphol! Daar heb je meer keus ri. Amsterdam, ook voor Lelylaan & Sloterdijk!

Niet Geregistreerd Guest

Angry valse informatie

ik kwam van vakantie terug en de trein op schiphol reed niet verder dan hoofddorp. Ik moest naar den haag, met een behoorlijke zware koffer. Ik reis nooit met de trein, dus vroeg ik aan de meisjes van de ns hoe ik thuis kon komen. daar werdt gezegd met de trein naar hoofddorp en daat met de bus naar leiden, dan weer op de trein naar den haag. aangezien ik een hernis-operatie net achter de rug heb had ik geen kracht om mn koffer in en uit de bus/trein te sjouwen. ik kon toen naar amsterdam-sloterdijk. als ik snel was kon ik nog mee, perron 1 en zou met 2 minuten binnen komen rijden,ging wel via hilversum, maar ok, moest toch naar huis.ik naar beneden, daar kwam de trein, ik stap in, en hou de stations in de gaten. opeens werd er omgeroepen( bij diemen) dat de trein nu naar lelystad zou gaan?!?!?!?!?!
    en ik zou in de trein zitten naar slotervaart???? ik ben ik diemen uitgestapt, gewacht en de trein terug genomen naar schiphol. na ruim 1 uur was ik weer terug bij af!!! ik heb van armoe een taxi naar den haag moeten nemen, koste mij €100
    maar moest gewoon naar huis. de volgende dag moest ik weer werken, en het was al half 4 s-middags.
    ik een brief geschreven naar de ns, krijg net eindelijk een brief terug dat ik mijn €7,60 terug krijg, maar meer ook niet!!!!
    stelletje dieven, ze hebben mij gewoon de verkeerde trein ingezet, en ik mag nu bloeden voor hun fouten!!!!
    BEDANKT NS, BEN BLIJ DAT IK EEN AUTO HEB, EN GELUKKIG NOOIT MEER MET JULLIE MEE HOEF

Krijn Vermeer Guest

Thumbs down Dombo

Dombootje heeft op Schiphol gewoon de verkeerde trein genomen, zonder op de borden te letten! Een analfabeet weet nog dat de trein naar Hilversum niet langs Sloterdijk komt! Eigen stomme schuld, niet opgelet. En uit de brief te lezen toch al geen goede NS-klant dus daar kan NS niet van bestaan. Veel plezier in 't autootje, tot nooit meer!

Ingeschreven
    Dec 2012

Standaard

Ik kan dit alleen maar beamen. Ook vandaag laat de NS ons weer letterlijk in de kou staan. NS doe iets!
    Bella

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

forum auto laten in hoofddorp en trein naar amsterdam centraal

treinverkeer hoofddorp-centraal amsterdam

trein hoofddorp amsterdam centraal

ns hoofddorp amsterdam cs tijden

van amsterdam centraal naar hoofddorp

SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen