+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: NS zet langere treinen in, HOEZO !

Ingeschreven
    Aug 2012

Standaard NS zet langere treinen in, HOEZO !

Op zaterdag 18 aug. zijn we met vieren naar Vlissingen gereisd, maar hebben (allen 65+) het meerendeel van deze reis moeten staan in het gangpad.
    Behalve dat het ongemakkelijk en vervelend is, is dit ook nog gevaarlijk.
    Op deze dag was aangekondigd dat NS langere treinen zou inzetten.
    Wij hebben deze langere treinen niet gezien op dit traject, dit werd door de conducteur ook bevestigd.
    Wij hebben allen een voordeeljaarkaart, maar deze ellende gekoppeld aan de verwachte prijsverhogingen, geeft ons toch stof tot nadenken.

Waarom doet de NS niet wat ze niet allen beloven maar wat ook noodzakelijk is.

chinchan9 Guest

Thumbs down altijd staan in de trein

IK moet altijd staan in de trein als ik naar mijn school toe moet en terug tussen amsterdam en hoorn nou zou ik dit niet zn probleem vinden als mn voet het normaal doet altijd maar staan en dan schommelen die wagons ook nog heel erg heen en weer waardoor je bijna omvalt gevaarlijk dus laats was er een oude man omgevallen met zn hoofd tegen de trapleuning Zorg gewoon dat er voldoende zitplaatsen zijn. gister was er niet eens plek om te staan ???? toen mocht ik gelukkig van de conducteur in de cockpit zitten maar waar de fuck zijn jullie mee bezig ?

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

treinen powered by vbulletin

SEO Blog

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen