+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: oogcontact in de trein

Guest

Standaard oogcontact in de trein

hallo.. vanmiddag had ik de trein van 16:07 gemist, (en maar goed ook uiteindelijk..) en moest dus wachten op de volgende stoptrein richting nijmegen van 16:37. Het was nogal druk, want de stoptrein richting utrecht centraal kwam ook op spoor 4a.. ik zag jou ook wachten.. je had, geloof ik, een groen jasje aan, en ik dacht ook een groene broek met allstars..? verder zag ik dat je een sigaret aan het roken was, terwijl je wachtte.. ik had een zwart, kort, wollen jasje aan, een spijkerbroek en zilverkleurige schoentjes.. ik heb donker kort haar en ook donkere ogen.. toen de trein er eindelijk was, gingen we via dezelfde deur, ik was wat eerder, naar binnen.. we zaten in dezelfde coupé en voor mij zat je aan het einde van de coupé, bij het raam.. ik zat in de tweede rij, bij het raam.. ik zag waar je ging zitten en probeerde iets van je te zien tussen de stoelen en hoofden van andere mensen door.. ik zag soms een stukje van je gezicht.. en hoopte dat ik er meer van zou kunnen zien, maar steeds kwamen er mensen/haren voor….. ik dacht dat je ergens in aan het lezen was.. en hoopte dat je een keer toevallig op zou kijken en dat onze blikken elkaar dan zouden kruisen…. en dat gebeurde!.. je had hele mooie blauwe ogen.. mijn hart ging harder slaan, en keek steeds (een aantal keer, denk ik) snel de andere kant op uit spanning…. ik hoopte dat je tegelijkertijd met mij uit zou moeten stappen.. en dat gebeurde ook… ik was natuurlijk eerder uit de trein dan jij.. (ik zat dichter bij de uitgang) en liep expres al wat langzamer.. ik moest meteen naar rechts, omdat daar mijn fiets stond.. en jammer genoeg liep jij rechtdoor, om over het spoor over te steken…. ik keek nog achterom, maar jij keek vooruit……
    het zou natuurlijk wel heel erg toevallig zijn als je dit leest.. maar ik hoop, en ik hoop… en denk over je….
    simone

Guest

Standaard

Ik heb laast een leuk meisje gezien in de trein! Had er best wel een beschuitje mee willen eten!

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

trein oogcontact

leuk meisje in de trein

oogcontact in de trein

oog kontakt in de treinmeisje gezien in de treinoogcontact meisje in de treinleuk meisje treinoogcontact trammooi meisje in de treinleuk meisje in treinoogcontact op treinoogcontact in de tramoogconta
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen