+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Dal vrij abonnement opzeggen

Ingeschreven
    Dec 2011

Standaard Dal vrij abonnement opzeggen

Beste allemaal,

Even een vraagje, misschien heeft iemand anders er ook al mee te maken gehad, of met iets soortgelijks.

In oktober 2011 heb ik een Dal Vrij abonnement afgesloten bij de NS.
    Dit in de veronderstelling dat we hem elke maand op konden zeggen.
    Hellaas blijkt dat niet zo te zijn, en zitten we aan het abonnement vast.

Nu is er heel wat veranderd deze maand in mijn reisgedrag, door persoonlijke omstandigheden.
    Daardoor reis ik niet of nauwelijks meer met de trein.

Heeft iemand een tip of een idee hoe ik van dit abonnement afkom?
    Of is het een kwestie van het jaar uitzitten?

ben benieuwd naar de reacties..

NOA Guest

Standaard x

Ik heb precies hetzelfde, ik ga nu een brief sturen waarin ik de situatie uitleg [ mijn abbonement is ook overbodig geworden]

Ik hoop dat ze het toch stop kunnen zetten, ik heb ergens gehoord dat het tegenwoordig verboden is
    abbonementen verkopen voor minimaal een jaar, alles moet maandelijks opzegbaar zijn.
    Maar ik weet niet zeker of dat waar is.

Als u een oplossing heeft gevonden laat u het dan weten? Dan doe ik dat ook
    Groetjes

Ingeschreven
    Feb 2012

Standaard

Ik heb ook hetzelfde, ik wil echter overstappen naar een maand-trajectabonnement, echt is zelfs dit niet mogelijk.
    Ik ben erg benieuwd of het jullie gelukt is!

Groetjes

Niet Geregistreerd Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NOA Bekijk Berichten
    Ik heb precies hetzelfde, ik ga nu een brief sturen waarin ik de situatie uitleg [ mijn abbonement is ook overbodig geworden]

Ik hoop dat ze het toch stop kunnen zetten, ik heb ergens gehoord dat het tegenwoordig verboden is
    abbonementen verkopen voor minimaal een jaar, alles moet maandelijks opzegbaar zijn.
    Maar ik weet niet zeker of dat waar is.

Als u een oplossing heeft gevonden laat u het dan weten? Dan doe ik dat ook
    Groetjes
    Helaas, de wet zegt dat je geen jaar meer mag verlengen, maar afsluiten mag wel.
    Stel jezelf het volgende voor, je neemt een abbo van een jaar bij een telecom maatschappij, denk je dat ze die opzeggen omdat je hem niet meer nodig hebt?

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

dal vrij abonnement

ns abonnement opzeggen

opzeggen dal voordeel

dal voordeel stopzettendalvrij abonnement ns opzeggenns dal vrij abonnement dal voordeel opzeggendal vrij opzeggenopzeggen ns abonnementdal vrijns dal vrij opzeggenopzeggen dalvoordeelns dal vrij abonnement opzeggendal voordeel abonnement opzeggenopzeggen dal vrijdalvrij opzeggendal vrij abonnement nsdalvrij opzeggen nsopzeggen dalvrij abonnementdal voordeel abonnement stopzetten ns dal vrijopzeggen dalvoordeel abonnement nsdal voordeelabonnement stopzettenannuleren dal vordeeldal vrij klacht
SEO Blog

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen