Vraag over de doorlooptijd van een klacht bij de NS.
Vanwege een aantal blunders bij het afsluiten van een nieuwe abonnement, loop ik alle voordeeltjes mis (partnerkorting en kinderkorting).
Ik heb begin november een (nette) brief geschreven en daarin uitgelegd wat er mis is gegaan en dat ik een fatsoenlijke oplossing verwacht.
Mijn telefonische klacht kon niet in behandeling worden genomen, maar dat kon alleen schriftelijk.
Telefonisch kon ik wel een aantal dagkaarten krijgen ter compensatie, maar dat is niet wat ik wil (ik heb al een Altijd-Vrij abonnement).

De kennis bij het ingaan van de nieuwe abonnementen was ruim onvoldoende, en ik werd als klant van het kastje naar muur gestuurd.
Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier hinder van hebben ondervonden, vandaar dat ik even op dit klachtenforum ben gaan zoeken.

Weet iemand wat de gemiddelde antwoordtermijn van de NS is na het doen van een schriftelijke klacht?
Het is nu ruim een maand geleden dat ik de brief heb verzonden, en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen.