Gisteren 10-10-2011 ben ik met mijn broer in de trein gestapt Kampen/Zwolle(12 km ongeveer)omdat hij dit weekend thuis was bij ons in Kampen. hij studeert in Denhaag en dan gaat hij maandagmorgen vroeg terug naar Denhaag met zijn OV studentenkaart, hij vroeg mij of ik gezellig met hem in de trein mee wilde reizen tot Zwolle want ik zit daar school(ben 14 jaar, ga normaal met de bus daar heb ik een jaarabbonement voor) Mn broer zei dat ik met korting mee kon reizen.(40procent) Ik heb een kaartje gekocht op zijn aanraden met 40 procent korting. Toen kwam de controleur en zei dat dit niet geldig was, toen vroeg ik of ik die 40 procent bij kon betalen, zei hij NEEN!!! dat had je gewoon moeten weten!!!! hij werd direct boos en kreeg een bekeuring van €37,80. Ik ben hier erg teleurgesteld over en vertelde het mn moeder. Nu moet ik het ook nog zelf betalen! Ik wist hier niets van, waarom kreeg ik niet de mogelijkheid om het bij te betalen? Ik hoop dat u mij hier in kan helpen. Wil graag het verschil nu nog wel bijbetalen(gaat om een paar dubbeltjes) van het kaartje enkele reis Kampen Zwolle. Ik heb dit ECHT nooit geweten!!! Ik hoop dat dit op een redelijke manier kan worden opgelost met vriendelijke groet Celine Tamara van Dijk geb; 17-04-1997 doc-nr: IUCB52329 bekeuringnr: 508106 treinnr:8522 tijd: 7.36 uur 2e klas reiziger voltarief enkel: €2,80

Achternaam
van Dijk

Voorletters
JW

Geslacht
Vrouw

Plaats
Kampen

Land
NL

E-mailadres
koekediefje@gmail.com