+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Complimenten voor deze conducteurs (laatste trein naar Breda, 3 Oktober)

Ingeschreven
    Oct 2011

Thumbs up Complimenten voor deze conducteurs (laatste trein naar Breda, 3 Oktober)

Met 2 personen stonden we in Rotterdam NS bij dit conducteurs 'paar'. Allebei hadden we wel betaald (ingecheckt), maar konden deze laatste trein alleen maar halen door te rennen en niet ook nog bij de toeslagen automaat te blijven hangen. Schuldbewust gingen we naar de conducteurs toe ons 'vergrijp' te melden.

Begripvol en onder de indruk van ons gehijg, kwamen de conducteurs met een passende oplossing. Deze had ik graag geaccepteerd, maar voor het eerst in mijn leven had ik geen briefgeld meer in mijn portemonnee en een nogal 'grappig' maar ook enigzins dubieus excuus. In Milaan had ik op het vliegveld met mijn laatste geld een luxe portomonnee gekocht. Het bewijsmateriaal had ik in verpakking in mijn koffer zitten.

Inmiddels bereidde ik me voor op stevige boete, want ik kon me niet voorstellen dat het inlevingsvermogen van de conducteurs zover zou strekken. En daarin had ik me vergist.

Dit competente en goed op elkaar ingespeelde conducteurskoppel had goed ingeschat wat voor zweet, ehhh vlees ze in de kuip hadden en suggereerde wederom een passende oplossing. Dit alles vergezeld van de nodige humor

Mijn complimenten. Hopelijk lezen ze dit ook.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Complimenten Orde&Veiligheid conducteurs Hengelo-Deventer 28-09-2011

Langs deze weg wil ik graag de conducteurs even een dikke pluim geven. Ik heb ook wel eens klagend bij het loket gestaan, maar als je kunt klagen moet je ook kunnen zeggen wanneer je ergens van onder de indruk bent.
    Ik stapte op 28 september om 18.30 in de trein van Hengelo ri. Deventer. Ik stapte in een lege wagon, met een goed boek. Relaxed om zo je reis te beginnen. In Almelo stapte een zwerver bij me in en ging naast me zitten. Hij dronk en stonk en loerde. Ik besloot naar de andere kant van de wagon te gaan waar enkele mensen zaten. Hij volgde me en nam weer plaats naast me. Ik zei dat ik er niet van gedient was en verplaatste me weer. Hij ook, weer naast me. Wat die man van me wilde is me een raadsel, maar ik voelde me geintimideerd. Ik riep dat ik niet wilde dat hij me volgde, ik voelde me echt bedreigd. Hij schreeuwde dat ik een K**wijf was met een dikke pens (ik was zwanger). En dat zijn vriendjes in Deventer wel raad wisten met een tuthola als ik. Ik rende naar de volgende coupon en hij nam aanstalten om me te volgen. Op zo'n moment is ene trein heel benauwend omdat je eigenlijk geen kant op kunt. Heel vervelend. Een 'getuige' (dank dat deze zich meldde!!) bleef even bij me en ik belde mijn partner om te vragen wat ik moest. Toen ik bij de volgende wagon kwam zag ik de conducteur. Ik deed overstuur mijn verhaal, steeds bang dat ik die zwerver achter me aan kreeg, maar die had zich laveloos geinstalleerd in de vorige wagon. Af en toe hoorde je een schreeuw.. Hij (bleek Sadiq te heten) rende naar de desbetreffende wagon en even later zag ik een collega (vrouw kort stekelig haar) ook daar naar toe rennen. Zij werden eveneens door hem bedreigd en bij station Deventer stonden politiemensen klaar om hem af te voeren. Erg fijn dat de NS/Conducteurs mijn klacht serieus genomen hebben. s' Avonds om 22.45 kreeg ik nog een telefoontje van de NS om te informeren hoe het met me ging. Ik was onder de indruk van hun directe zorg, actie tot samenwerking spoorwegpolitie en nazorg. Dikke pluim voor Orde en Veiligheid afd. Hengelo. Sadiq en collega-conductrice!

Anton Guest

Smile Super service station Duivendrecht.

25 mei 2014 stond er een gedupeerde toerist bij de informatie balie op station Duivendrecht...ik stond achter hem ( een Venezolaan) en zijn vrouw. Uit zijn verhaal begreep ik dat hij zijn akte tas vergeten was in de trein met paspoort geld en de hele reutemeteut. De dienst doende service medewerkers een hindoestaanse man geloof ik en een Turks of Marokkaans man hadden snel actie ondernomen zoals het hoorde. Nadat de Venezolaan klaar was vroeg ik naar de intercity Amersfoort die niet reed ivm werkzaamheden. Maar goed ik had beter op de website van NS moeten kijken. De man die gepikeerd was die was nu best aan het stressen en zijn vrouw was natuurlijk boos. Drama daar maar de servicemedewerker heeft hun op een professionele manier gekalmeerd en koffie aangeboden. Hij zei dat er een zoek actie was ingezet en dat hij een telefoon kon verwachten of meneer zijn tas gevonden was of niet. En ja hoor de servicemedewerker kwam met goed nieuws! zijn tas was afgegeven op station Amersfoort. Die man heeft een retourtje gekocht en is alleen van duivendrecht naar Amersfoort gereisd en ja toevallig moest ik ook die kant op en heb hem naar ticket en service gebracht in station Amersfoort. Hij zei wat zijn wij Nederlanders toch aardig behulpzaam en gastvrij. Nou dat is fijn om te horen. Ik vond het top hoe de servicemedewerker op Duivendrecht excellente service verleenden. Helemaal Top!

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

toeslagen conducteur

N.S.complimenten

ns laatste trein

ns compliment

compliment ns conducteur

compliment ns

complimenten ns

sadiq medewerker ns

nsklachtenforum.nl

compliment geven ns personeel