+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Rookverbod stelt op perrons niets meer voor

Niet Geregistreerd Guest

Unhappy Rookverbod stelt op perrons niets meer voor

Als licht asmatische niet-roker stoor ik mij er enorm aan dat het rookverbod op perrons niets meer voorstelt. Rokers nemen op de perrons bankjes in en roken nog een sigaretje voordat ze de trein in stappen. Passagiers komen met de sigaret al in de mond te trein uit en steken hem aan zodra ze 'buiten' zijn. Andere rokers proberen onopvallend en heel verspreid over het perron hun sigaretje te roken. Daar heb je dus ook niets aan. Rookzuilen op Utrecht Centraal zijn door de verbouwing soms niet meer te vinden. Waardeloos! Waar is de mededeling gebleven die zegt: 'dit is een rookvrij station'? Ik hoor hem niet meer.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Helemaal mee eens

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niet Geregistreerd Bekijk Berichten
    Als licht asmatische niet-roker stoor ik mij er enorm aan dat het rookverbod op perrons niets meer voorstelt. Rokers nemen op de perrons bankjes in en roken nog een sigaretje voordat ze de trein in stappen. Passagiers komen met de sigaret al in de mond te trein uit en steken hem aan zodra ze 'buiten' zijn. Andere rokers proberen onopvallend en heel verspreid over het perron hun sigaretje te roken. Daar heb je dus ook niets aan. Rookzuilen op Utrecht Centraal zijn door de verbouwing soms niet meer te vinden. Waardeloos! Waar is de mededeling gebleven die zegt: 'dit is een rookvrij station'? Ik hoor hem niet meer.
    Het is echt bizar. Elke dag weer staan er een aantal ver buiten de rook-zone te paffen. Totaal geen handhaving. Vanmiddag ging er zelfs een enorme aso op de trein een sjekkie draaien. Werd letterlijk op me gespuugd toen ik ze er blijkbaar verkeerd over aankeek. Onvoorstelbaar. Controleren, NS. Kun je een hele hoop geld mee verdienen, ergernis bij 90% van je klanten mee wegnemen, en erger voorkomen.

Renz Guest

Angry

Amen!
    Toch makkelijk geld verdienen door de overheid (of zou de NS de controles zelf moeten doen?) om even de perrons af te lopen in de spits en de illegale rokers een lik-op-stuk beleid te presenteren!

Standaard

Tja, kut voor je.

Ik heb als jochie ook rondgelopen met mijn allergieen, astmatische aanvallen, en mijn bronchitus. En nu ben ik gezonde roker die geen last hebt van wat deeltjes in de lucht. Wat een typische hypocriet gezeik, van alles wat er door de lucht heen gaat kunnen mensen maar zeiken over één ding,.. roken.

En die rookpaal, wat een grap zeg, heb je wel eens gezien wat voor rook er uit dat ding komt? En jij denkt dat het een oplossing is voor jouw probleem?!

Het enige wat ik te zeggen heb is dat ze gewoon die rokers coupes moeten invoeren. Het was er een teringzootje, maar het was gezellig. Nou is die hele trein een teringzooi, gevuld met een zootje miezerige dooie miepen.

En wat betreft roken op station, die paar eikels die mij een boete hebben proberen aan te smeren, die had ik al eerder gezien, met een peuk in hun waffel, op het station idd. Wat een grappenmakers. Ik heb zelfs eens een peuk opgestoken terwijl ik direct naast een politie agent stond. Hij keek me aan alsof hij zelf ook een peukie wou roken.

Misschien moet de NS zuurstof maskertjes voor je op gaan hangen, want jij ontkomt echt niet aan de vuiligheid die in de lucht hangt. En als jij alleen last krijgt wanneer je iets ziet, dan ben je een hypochonder.

Mensen denken iets te kunnen zeggen over wat een ander wel of niet kan of mag,.. is prima, maar dan moet je het ook zelf oplossen. Ik bemoei me ook niet met andermans gewoonten, en daar waar ik iets echt niet zie zitten, dan ga ik wel met me handjes wapperen.

Er zijn alsnog genoeg ongenoegens om over niet-rokers om te gaan zitten spuien, ze hoeven alleen maar een bordje op te hangen, en iedereen doet een beroep op zijn goed "recht".

Maarja, zetten ze vuilnisbakken voor jullie in de trein, wordt het nog op de grond geflikkerd, maar dat doe jij natuurlijk niet, altijd een ander. Diegenen die klagen zijn natuurlijk altijd perfect, de rest is stom.

Zo lust ik er ook nog wel een paar.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Weg met stank

Al die stinkrook mag van het perron af. Het is super ergerlijk. Is hier een officieel klachtpunt voor?

Ingeschreven
    Oct 2018

Standaard

Rookzuilen op Utrecht Centraal zijn door de verbouwing soms niet meer te vinden. Ik hoor hem niet meer.

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

roken perron

roken op perrons

roken utrecht centraal

rookverbod perron

roken op het perron

ns klachten roken

rokers perron

ns roken perron

rookzuil utrecht centraal

roken perron ns