Ik woon in Antwerpen en reis regelmatig naar mijn moeder die in Leiden woont. Ik heb geen groot inkomen, en mijn moeder die af en toe naar mij reist heeft dat ook niet. Binnenkort gaat u de dienstregelingen veranderen. U gaat de Beneluxtrein afschaffen en daarvoor in de plaats de Fyra inleggen op die lijn. U maakt de reclame dat we de sneller ter plekke zullen zijn. Nu, dat zal dat in mijn geval ten hoogste een kwartier voor enkele reis winst zijn ten opzichte van enige tijd geleden. Nu betaal ik voor een kaartje 32,40. In de toekomst zal ik 53,20 euro gaan betalen. Een verschil van maar liefst 20,80 euro. Voor een half uur in de kering winst. Wie weet dat de directie bij u 41,60 per uur of meer aan loon heeft En dat dat dan geen belang heeft. Maar ik moet 2 uur werken voor dat bedrag. Dus voor mij geen tijdwinst, maar 1,5 uur tijdverlies aan geld. Wij, de klanten hebben niet gevraagd om die Benelux treinen af te schaffen. Zeker de klanten die iedere dag naar Rozendaal moeten, want die gaan een enorme vertraging hebben omdat er geen trein van u meer gaat stoppen. Voor het geld dat ik vanaf 9 december moet betalen ga ik dus in de toekomst een auto huren voor een dag. Een dag huur kost me 30 euro. Voor 15 euro ben ik wel klaar met de benzine. Een vouwfiets mee en ik parkeer de auto ergens gratis buiten Leiden. Dan ben ik 45 euro klaar 8 euro gewonnen dus. Kan gaan op welk tijdstip ik wil en ook terug komen op eender welk tijdstip ik wil. Geen dure volle treinen meer voor mij. U jaagt mij letterlijk de trein uit met uw beleid. En ik denk dat ik niet de enige ben. Wellicht kunt u uw beleid nog eens herbekijken. Want op deze wijze stopt mijn klandizie per 8 december.