+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Link Klachtenformulier van NS

Ingeschreven
    Feb 2011

Standaard Link Klachtenformulier van NS

Hier is de link naar het klachtenformulier van de NS: https://www.ns.nl/zva/contactForm

51tivr63 Guest

Unhappy slechte bereikbaarheid

Geachte mevrouw,meneer.
    Als inwoner van Rijssen,wil ik graag een veelgehoorde klacht doorspelen.
    Vanaf het P&R terrein in Rijssen is het perron slecht bereikbaar wanneer je ook nog bagage mee moet nemen of een kinderwagen. Je moet een trap op om bij de lift te komen!!!!!

Wil je in de trein stappen ,moet je jong en goed ter been zijn.
    De opstap is bij de Sprinter erg hoog. Bij de gemeente heb ik de vraag neer gelegd en kreeg als antwoord ,dat NS alleen wat doet bij groot onderhoud!

Wilt u echter graag dat mensen van de trein gebruik maken,zorg dan ook dat ze dit kunnen. we weten allang dat het met een rolstoel niet kan ,wat ik overigens ook betreur,maar met een kinderwagen redt je het ook niet om in te stappen.

Ik wacht uw antwoord in spanning af.

Niet Geregistreerd Guest

Arrow

Kan je lang wachten. Dit is geen officiele NS site. Lage perrons en hoge treinen? Ga maar eens in Roemenie of Polen kijken voor lage perrons, klim je 1,5 meter hoge treinen in! Liften of roltrappen zie je daar niet. 1x per 3 uur een trein is normaal. Kinderwagens? De wereld is al vol! Er hoeven niet nòg meer kinderen bij! Nederlanders moeten eens afleren overal over te klagen. We hebben het veel te goed hier.

Niet Geregistreerd Guest

Post William

I happen to be wrtniig to let you know of the beneficial encounter my child obtained viewing your web page. She came to understand many details, with the inclusion of how it is like to possess an awesome coaching heart to get certain people just know just exactly a variety of very confusing issues. You really exceeded our own expectations. I appreciate you for showing such practical, healthy, revealing not to mention unique tips about your topic to Sandra.
    Laatst gewijzigd door Niet Geregistreerd; 02-07-12 om 06:31. Reden: PbHqclNHmfEFJINeGFU

Niet Geregistreerd Guest

Standaard OV-chipkaart

Wie heeft er klachten over de OV-chipkaart ?

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Wie heeft er een klacht over de OV-chipkaart ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niet Geregistreerd Bekijk Berichten
    Wie heeft er klachten over de OV-chipkaart ?
    WIE NIET ? kun je beter zeggen

H.J.Mylanus Guest

Standaard klacht over vertraging den haag - heerenveen op donderdag 1 maart 2012

Wij hadden via de site openbaar vervoer onze terugreis vanuit Den Haag gepland: vertrek 18.08, overstappen Amersfoort, aankomst Heerenveen 20.34, daarna aansluitend bus naar Drachten. In Amersfoort reed de trein naar Leeuwarden weg op het moment dat wij uit de trein uit Den Haag stapten, aansluiting dus gemist. Wij kwamen dus plm. 21.00 aan in Heerenveen. Op het hele uur is er geen aansluitende busverbinding naar Drachten, zodat dit ons een heel uur vertraging leverde. Wij (mijn vrouw 83, ik 82 jaar) moesten op het open en koude busstation Heerenveen een half uur wachten, wat ook zeer onaangenaam is.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Onzichtbare wanorde

Hedenmiddag [9/3/12] is het treinverkeer tussen Breda en Roosendaal geruime tijd gestremd geweest door een aanrijding met auto in Hoeven. Roosendaal-Breda vs is mijn dagelijkse traject naar en van mijn werk. Dus ook deze middag, in het licht van het weekeinde, ben ik goedgemoed op weg naar huis, tot de mededeling op het station dat er geen treinen rijden.
    Niet geheel ontmoedigd besluit ik de trein naar Dordrecht te nemen en vandaar uit de trein te pakken naar Roosendaal. Ietwat langer onderweg, maar de stal lonkt. Goed en wel ingestapt in de Intercity van 14.09 uur naar Rotterdam, klinkt in de trein de mededeling dat in verband met het ongeval de trein, afwijkend van de dienstregeling, zal stoppen in Lage Zwaluwe. Fijne mededeling, die het gevoel geeft dat je niet te lang in de trein hoeft te zitten.
    In Lage Zwaluwe, een perronstation in de middle of een troostloos nowhere, uitgestapt en naar het andere perron gelopen en daar onaangenaam verrast door de mededeling op het perronbord dat de volgende trein naar Roosendaal pas vertrekt om 15.07 uur. Dat wordt zo'n vijftig minuten wachten tussen koeien en overvliegende ganzen. De eerste vraag, die bij je opkomt is, welke domoor heeft het besluit genomen om deze stop te laten maken. Die domoor moet naast gezond verstand verstoten zijn geweest van welk modern communicatiemiddel dan ook.
    In de wetenschap dat binnen een kwartier de stoptrein naar Dordrecht zal langskomen, ga ik naar dat perron en neem deze. In Dordrecht kan ik na een wachttijd van een minuut of tien de Intercity naar Vlissingen nemen. Nog maar net vertrokken uit Dordrecht klinkt ook in deze trein de mededeling dat de trein een extra stop maakt in Lage Zwaluwe. De trein stopt om plusminus 15.05 uur in Lage Zwaluwe aan het perron waar ik een drie kwartier geleden stond te wachten op de sprinter van 15.07 uur naar Roosendaal. Deze zit overigens vlak achter deze Intercity.
    Aangekomen in Roosendaal spoeden een aantal mensen naar de sprinter naar Dordrecht, zodat ze alsnog terecht komen in de tussenliggende stations Oudenbosch en Zevenbergen. Over de domheid van een mededeling gesproken. Bovendien wordt om 15.21 uur de treindienst van Roosendaal naar Breda hervat. Dus een extra stop in Lage Zwaluwe is totaal uit den boze gebleken.
    Al met al is de gehele situatie, die mij bijna twee uur later thuis bracht dan normaal, te wijten is aan gebrek aan communicatie, inzicht en gezond verstand.

Hansel Guest

Standaard Toilet

Ik zit dagelijks in de trein tussen Utrecht en Zwolle. Gisteren was het zover. Ik zat, zoals elke ochtend, op het toilet mijn behoefte te doen. Doen ik klaar was wilde ik doortrekken maar dit werkte niet en er lag ook wat op de wc-bril. Omdat het nogal veel was heb ik er een conducteur bij gehaald die mij brutaal meedeelde dat ik niet moest poepen in een stilstaande trein en gewoon in de pot i.p.v. er naast. Dat terwijl het leeuwendeel er wel degelijk in was!!
    Vervolgens heb ik hem een klap gegeven en ben ik ervandoor gegaan. Ik vond dit niet kunnen die opmerking van hem vond ik nogal aanvallend.
    Leer beter met mensen omgaan NS-personeel!!

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down Klantonvriendelijk!

Vanavond gaan wij met 6 personen naar live538xxl. In Amsterdam. Wij hebben e-tickets gekocht. Deze staan op naam. Mijn man ligt ziek in bed en kan dus niet mee. De tickets zijn geldig vanaf 9.00u. Voor deze tijd heb ik contact gehad met de ns. Jammer maar helaas was het antwoord. Ik vind dit een erg slechte service. De medewerkster kon zelfs zien dat de persoon die vandaag niet mee kan ook nog jarig is vandaag! Dubbel zuur dus. Een andere oplossing kon ze mij niet bieden. We gingen met de trein, omdat dat makkelijker was ivm parkeren etc en de kosten zouden mekaar niet veel schelen. Nu dus wel. Als de tickets niet waren geopend, had ze het kunnen aanpassen! Misschien handig als dit dan boven de mail staat en niet ergens verstopt in de voorwaarden!

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

nederlandse spoorwegen klachten

ns klachten formulier

klachtenlijn ns

klachten ns.nl

ns klachten.nl

ns klachten

Klachtenformulier N.S.

spoorwegen klachten

N.S.klachten

klachten aan ns

waar kan ik een klacht indienen bij de NS

n.s. klachten

ns klachtenlijn

klachten formulier ns

klachtformulier ns

klacht over ns indienen

www.ns.klacht.nlklachtenprocedure nsns klachtenformulier vertragingns klachtformulierns.nl klachtklachtenformulier nederlandse spoorwegenSPOORWEGEN KLACHTklachten Nederlandse spoorwegenns klachten formulier online
SEO Blog

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen