+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: "Helaas, vandaag rijdt u trein weer niet"

Niet Geregistreerd Guest

Standaard "Helaas, vandaag rijdt u trein weer niet"

Belachelijk blijft het! Dit is de zoveelste keer dat er een trein uitvalt terwijl er op internet geheel niks gemeld wordt. Ik pak dagelijks de trein van Dordrecht-Zuid naar Rotterdam-Blaak en minimaal 3 keer per week heb ik vertraging of valt er een trein uit.

Hoe is het mogelijk dat ze gemiddeld met een 7 komen? Dat lijkt me een uit de duim gezogen getal.

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down fyra rijdt niet!

Op donderdag 7 april jl. kocht ik op Duivendrecht een retourkaartje met de supersnelle Fyra naar Rotterdam. Op de heenreis was deze een half uur vertraagd waardoor ik twintig minuten te laat op een belangrijke afspraak aankwam. Op de terugweg reed de Fyra helemaal niet!! Ik moest met de reguliere intercity en veel later met overstap kwam ik aan op Duivendrecht waardoor ik ook weer te laat was voor mijn andere afspraak. Dit kan ECHT NIET! Ik was zo dolenthousiast over de mogelijkheid van de Fyra en ik vind het prima extra te betalen maar als hij te laat of gewoonweg niet rijdt, is het een wassen neus. Ik wil dan ook graasg mijn geld terug!

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

fyra rijdt niet geld terug

ns trein rijdt niet

de trein rijdt niet

ns rijdt weer niet

ns vertragingen vandaag

fyra rijd niet geld terug

treinvertragingen vandaag

Storingen Ns Vandaag

ns trein rijdt niet geld terug

trein rijd niet

treinvertragingen ns vandaag

geld terug vertraging als de trein niet rijdt

fyra niet rijden geld teruggeld terug als trein niet rijdtns klacht geld terugtreinvertraging geld terugns vertraging vandaaggeld terug wanneer de trein niet rijdns rijd nietgeld terug trein rijd niettrein rijdt niet hotelTreinvertragingen Vandaag Nsgeld terug bij niet rijden treindeze trein rijdt vandaag nietgeld terug ns bij niet rijden trein
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen