Poll: RgVIhh

+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 59-jarige vrouw mishandeld door BOA

Niet Geregistreerd Guest

Standaard 59-jarige vrouw mishandeld door BOA

Na een sinterklaasweekend brengt mijn moeder uit Den Helder mijn zoon van 3 jaar en de au pair uit Peru terug naar Den Haag met de intercity die vetrok om 14.04 vanuit Den Helder richting Nijmegen maandag 29 november trein 3055.

Mijn moeder (christelijke vrouw van 59 jaar) was in de veronderstelling dat ze 1e klas tickets had gekocht met een 40% korting abonnement want tenslotte mijn zoon van 3 jaar reist gratis, om zo de au pair die net een maand hier in Nederland verblijft een stukje Nederland te laten zien en ze lekker kan genieten in de luxe van de eerste klas van de trein.

De conducteur cq BOA vroeg naar de tickets die mijn moeder netjes aan hem gaf en deze constateerde dat de tickets voor de tweede klas bestemd waren. Direct zei hij: jullie zijn hier illegaal en daarvoor krijg je een boete van minimaal € 80,- euro
    en die dient direct contant betaald te worden. Mijn moeder antwoordde hierop; maar meneer ten eerst dachten we dat we de goede kaarten hadden en ten tweede hebben wij geen 80 euro aan contant geld bij ons!
    De ambtenaar pakte haar tickets af en het 40% abonnement waarop mijn moeder meteen vroeg naar zijn naam was omdat wat hij nuu deed, echt niet netjes was! 
De man gaf haar onmiddellijk een klap op haar oog waardoor mijn moeder haar evenwicht verloor en ten val kwam.
    Later bij doktersonderzoek blijkt een hersenschudding en een flinke zwelling op het achterhoofd. Mijn zoon en de au pair waren compleet in paniek over door wat er voor hun ogen afspeelde...zij begrepen er helemaal niks van .
    Tussen Anna Paulowna en schagen 14.22 uur gooide de ambtenaar de bagage van de au pair en mijn zoon zonder enig pardon naar buiten om zo ze uit de trein te zetten.
Het was min twee graden buiten en ze moesten maar kijken hoe ze thuis kwamen...
    De man heeft uiteindelijk geen enkele informatie verstrekt aan mijn moeder dus wij kunnen niet te weten komen om welke schoft het hier gaat.

Eenmaal te zijn gearriveerd op Den Haag CS hebben wij direct bij de spoorwegpolitie aangifte gedaan van deze mishandeling. Hier werd ons verteld dat een agent van de conducteur (BOA) bevoegd is om spullen zonder bewijs in te nemen en hierbij zou geweld gebruikt mogen worden. De NS wil dit in de doofpot gooien om zo zijn mensen te beschermen....Deze mensen hebben een publieke functie, dit kan jou dus ook overkomen!!

Stuur dit naar zoveel mensen door, zodat het hier bij blijft en er niet onnodig nog meer slachtoffers vallen!
    Laatst gewijzigd door Niet Geregistreerd; 21-12-10 om 17:59.

Niet Geregistreerd Guest

Post Was dat wel een 'echte' conducteur?

Doe hier iets mee... Zet het niet op dit forum waar niemand het leest.
    Ga ermee aan de slag! Stuur een brief naar de NS, Ga naar het televisieprogramma RADAR, de consumentenbond enzovoort.

Wat je zelf al zegt, dit kan iedereen overkomen. Eigenlijk horen de conducteurs net zo fluitend door de treinen te lopen, als ik doe op mijn werk. En als ze iemand moeten bekeuren, dan moeten ze dat respectvol doen.

je zegt dat de NS het in de doofpot wil stoppen, ik weet zeker dat ze dat willen, maar:

LAAT ZE HET NIET IN DE DOOFPOT STOPPEN!, DOE ER WAT MEE !

Man je weet niet waar je het over hebt als je de andere forums bekijkt dan lees je al dat bovenstaand verhaal verzonnen is.
    Laatst gewijzigd door Niet Geregistreerd; 23-12-10 om 22:55. Reden: onjuiste informatie

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

boa spullen

boa ns

boa bij de ns

ns boa

boa anna paulowna

boa mishandeld

ns den haag boabuitengewoon opsporingsambtenaar forummishandeling door boagemeente den helder boaboa trein mishandeldfluitend oor na hersenschuddingklachten e ticket nsconsumentengids e-ticket ns conducteurboa gemeente nswerken als boa bij nsklachten over boa bij de nsklacht boa conducteurforum boa ns boa nsis een conducteur boamishandeling anna paulownasite:nsklachtenforum.nl boetes ns niet betaaldboa annapaulownageslagen door mijn dochter
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen