+ Reply to Thread
Showing results 1 to 2 of 2

Thread: vertraging limburg 22-07-2010

1. Unregistered Guest

vertraging limburg 22-07-2010

Sta ik dan samen met een kleine 200 mensen op station roermond, toch al een plek waar je niet dood gevonden wilt worden. Er is een ongeluk gebeurt tussen weert en eindhoven, hebben we tussen roermond en Maastricht geen last van, zou je zeggen. Maar bij de ns is dit blijkbaar wel een probleem. Er komen namelijk geen intercities meer binnen die richting maastricht gaan. Al is dat een mededeling die volgens de ns niet bij de wachtende mensen hoeft te komen. Er zijn al 2 stoptreinen weg gereden in de tussentijd, maar daar gaat niemand in zitten, immers, de intercity komt eraan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er bij de ns niemand genoeg hersencellen heeft om te melden dat er geen intercities komen en dat we beter de stoptrein kunnen nemen?

Erger me kapot!

2. Unregistered Guest
    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Sta ik dan samen met een kleine 200 mensen op station roermond, toch al een plek waar je niet dood gevonden wilt worden. Er is een ongeluk gebeurt tussen weert en eindhoven, hebben we tussen roermond en Maastricht geen last van, zou je zeggen. Maar bij de ns is dit blijkbaar wel een probleem. Er komen namelijk geen intercities meer binnen die richting maastricht gaan. Al is dat een mededeling die volgens de ns niet bij de wachtende mensen hoeft te komen. Er zijn al 2 stoptreinen weg gereden in de tussentijd, maar daar gaat niemand in zitten, immers, de intercity komt eraan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er bij de ns niemand genoeg hersencellen heeft om te melden dat er geen intercities komen en dat we beter de stoptrein kunnen nemen?

Erger me kapot!
    En t wordt nog veel mooier. Halverwege, in sittard, besluit men dat de trein niet meer verder rijdt, omdat er een andere intercity vlak na komt en dezen tegelijk aan zal komen in maastricht. Maar waar de imbeciele planners van de ns geen rekening mee gehouden hebben is dat 1 volle trein plus 1 volle trein samen 2 volle treinen maakt.. En dat dat dus niet past in een zo'n geel karretje. Het volg: er zijn niet genoeg jonge mensen om op te staan voor alle oude mensen, dus zit er een (naar schatting 200 jaren oud) vrouwke die al drie kwartier in roermond heeft moeten wachten naast me tegen de wc aan. Geen idee hoe ik haar straks omhoog ga hijsen in maastricht..

+ Reply to Thread

Tags for this Thread