+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: bedankt!

Guest

Standaard bedankt!

Aan al het personeel van NS, Noordnet en Syntus!

Met deze brief wil ik u laten weten dat ik zeer tevreden ben met uw dienstverlening! Dat mag ook wel eens vermeld worden!

Ik wil een hele warme douche uitreiken aan alle vriendelijke machinisten en conducteurs die iedere dag weer, in alle weersomstandigen en in alle situaties het toch maar weer presteren om mensen veilig op hun bestemming te brengen! En in het bijzonder die werknemers van de NS, Noordnet en Syntus die zowel kinderen als volwassenen een pleziertje doen door hun een kijkje in de cabine te laten nemen! Ik heb zelf de ervaring dat mijn dochtertje in de trein op weg naar de dierentuin in Rhenen, jawel, de conducteur mocht helpen, door op het fluitje te mogen blazen totdat iedereen was ingestapt(ze mocht zelfs de gele pet op haha) prachtig gewoon dat mensen het ook zo willen en kunnen doen. En dat in vroege morgen zonder ochtenhumeur!!! Ook heb ik met de kinderen tot twee keer toe de trein gemist in Deventer, toen heeft personeel van NS de kids beziggehouden een uur lang met spelletjes! De andere keer hadden we de laatste stoptrein gemist en er werd gewoon gezorgd dat er een intercity zou stoppen op een station waar normaal 1 keer per uur de stoptrein stopt! Onze hartelijke dank! Ontzettend bedankt dat we op een leuke en vooral veilige manier altijd maar weer goed overkomen!! Dank jullie wel!!!!

Jessy

Guest

Standaard

leuk dat je ook eens de NS van de andere kant bekijkt dan de meeste mensen.

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen