Poll: eRyeab

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 59

Onderwerp: Kaartautomaat weigert pinpas EN creditcard

Guest

Standaard pinpas bij nieuwe ns automaten geweigerd

Zo, vanaf 28 mei 2007 mag ik mij tot het rijtje mensen voegen die niet kunnen pinnen bij een nieuwe ns automaat. De pas wordt gewoonweg als onbruikbaar verklaard door de automaat. Voorheen (met de oude pas) NOOIT problemen gehad. Weet iemand waardoor dit komt?

Alle andere automaten zoals pinautomaten (van banken in de muur) of in winkels werken wel goed.

Vreemde zaak dit...

Guest

Standaard

Ook hier problemen. Met een ABN AMRO Young Professional Pas. Nu de derde pas binnen een jaar van de bank gekregen. Nu doet hij het weer even, ben benieuwd hoelang.
    Opvallend is dat de vorige passen op een gegeven moment niet meer werkten bij de NS automaten, en een paar weken later ook niet meer bij de AH-zuilen (waar je je boodschappen via een scanner kunt afrekenen). Verder werken de passen overal...

Op de stations staat sinds kort groot aangegeven dat ALLE kaartjes aan de balie 50 cent extra kosten. Ook mijn kaartje dat ik moest kopen toen mijn pas weer eens weigerde. De vriendelijke dame aan de balie (Den Haag CS) vond het ook belachelijk dat ik extra moest betalen als de NS geen fatsoenlijk werkende automaten had staan. Ze rade me dan ook aan om een klacht in te dienen bij de NS. Alleen op die manier is er wat aan te doen...

Niet Geregistreerd Guest

Standaard al lang probleem PIN pas bij NS

Ik heb al sinds zo'n 2 jaar problemen. Sinds zomer 2010 werkt de pas nergens meer op Utrecht CS, terwijl ik zelfs een nieuwe ABNAMRO pas heb genomen. Toch weer op Schiphol een automaat gevonden die het wel deed. In winkels geen probleem.
    NS medewerkers kennen het probleem, ook ING passen doen het niet. NS klantenservice reageert op diverse klachten van mij niet anders dan 'dat ze zullen reageren'. Ik heb zo geen vertrouwen in reizen met OV chip bij NS en ga daar ook geen automatisch incasso voor instellen.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard probleem is bekend

beste dames en heren,

Idd komt het helaas vaker dan wenselijk voor dat bepaalde pinpassen niet worden geaccepteerd bij de kaartautomaten van NS, voornamelijk gaat het hier om relatief nieuwe passen van ABN en ING en het schijnt deels te maken te hebben met de vernieuwde SKIMvrije pasinvoer op de automaten maar ook door de afstelling op deze automaten, dit probleem is bekend en er wordt gezocht naar een oplossing, wat u in de tussentijd kunt proberen is om niet de optie "pin" maar de optie "Maestro" te kiezen, in veel gevallen werkt het dan om een vage reden wel......

MVG

NS is a-sociaal Guest

Thumbs down nog niets gebeurt dan lul-verhaaltjes!

NS schaamt U!
    Het probleem bestaat al jaren en er zijn kaart-lezers welke wel alle kaarten kunnen lezen!
    Waarom deze weigerachtige houding?
    We worden gedwongen op deze manier te betalen, zorg dan dat het werkt stelletje incompetente sukkels!!!!!

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Schandalig

Ik heb al jaren hetzelfde probleem, hiervoor zelfs ooit een nieuwe pas genomen, maar helaas. die werkt ook niet. Schandalig dat NS hier gewoon niks aan doet.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard ING pas gewiegerd in NS automaat

Al diverse keren trein gemist omdat het niet lukte een kaartje op tijd te bemachtigen omdat mijn ING pas door de NS automaten wordt geweigerd. De optie "maestro" werkt bij mijn pas ook niet. Opvallend dat ik de reizigersvereniging ROVER of de consumentenbond hier niet/nauwelijks over hoor en dat de minister zich hier ook niet druk over schijnt te maken. Ik kan mij niet voorstellen dat een bedrijf als AH dit zo lang zou laten duren als een groot deel van haar klanten niet met pin zou kunnen betalen. Maar ja, die beschouwen klanten als klanten

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Dan liever een loket en kleine kartonnen kaartjes

Omdat de automaten op mijn station en die in een ander, dichtbij gelegen station mijn pas (ING) ongeschikt vinden, heb ik nu de keuze tussen ov-chip opladen met klinkklare munt of een e-ticket kopen (of een nieuwe pas bestellen in de hoop dat de ns automaat die wel geschikt vindt). Maar ik heb helemaal geen zin om met een zakje twee-euro munten rond te lopen of een treinkaart op A4 formaat bij me te moeten dragen.

Ik kan natuurlijk ook nog zo dadelijk een streekbus laten stoppen, mijn ov chip opladen en dan weer uitstappen - zal de vervoerder leuk vinden...

Niet Geregistreerd Guest

Exclamation Kaartautomaat station Harlingen accepteert geen pin/contant

De kaartautomaat op station Harlingen weigert heel vaak mijn pinpas en zelfs als je contant wilt betalen weigert hij deze munten. Heel vreemd, en dat doet hij minstens al een maand lang. Gelukkig heb ik de OV - studentenkaart, maar mensen zonder deze kunnen dan geen treinkaartje halen. Doet iemand van Arriva/NS daar nog iets aan?

Christiaan Guest

Standaard Niet kunnen pinnen met ING pas in Zwolle

Vanochtend weer vroeg op om naar m'n stage te gaan. Eerste trein richting Utrecht vanaf Zwolle.
    Probeer m'n kaartje te trekken, maar m'n pas is ineens onbruikbaar op twee automaten.

Ik ben naar de andere kant gegaan vh station met een andere pas gepind en dat werkte wel.

Het gaat om de twee automaten aan de achterzijde vh station. Error code 06 (technische storing) op de bonnetjes.
    Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

ns automaat creditcard

ns ing pas

ing pas ns automaat

pinpas werkt niet ns

ing ns automaat

ing ns

ns pinpas

ns automaten pinpas

ing betaalpas ns