+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Oogcontact in de trein van Amsterdam Lelylaan naar Amsterdam

Guest

Standaard Oogcontact in de trein van Amsterdam Lelylaan naar Amsterdam

Je stapte uit in: Amsterdam Centraal op 22 December 2005
    Dit was NIET in de trein, maar in de tram. TRAMlijn 2 vanaf centraal station richting leidseplein. Jij (meisje met donker haar en zulke prachtige ogen, nog nooit zulke lieve ogen gezien, om in te "verdrinken") zat schuin tegenover mij (aantal plaatsen verderop), en we keken elkaar de heel tijd aan vanaf ongeveer de dam tot koningsplein (waar ik - blauwe ogen, bruin haar, zwarte jas, donkerbruine broek en schoenen - nogal snel en gehaast, helemaal ondersteboven en verlegen, uitstapte, richting scheltema). Dit was afgelopen donderdag rond 20:00 's avonds. Krijg ik je nog 's te zien? En zullen we dan het spelletje 'wie kan de ander het langst aankijken (zonder verlegen te worden of te lachen)' dan 's over doen?

Guest

Standaard Re: Oogcontact in de trein van Amsterdam Lelylaan naar Amste

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mahler
    Je stapte uit in: Amsterdam Centraal op 22 December 2005
    Dit was NIET in de trein, maar in de tram. TRAMlijn 2 vanaf centraal station richting leidseplein. Jij (meisje met donker haar en zulke prachtige ogen, nog nooit zulke lieve ogen gezien, om in te "verdrinken") zat schuin tegenover mij (aantal plaatsen verderop), en we keken elkaar de heel tijd aan vanaf ongeveer de dam tot koningsplein (waar ik - blauwe ogen, bruin haar, zwarte jas, donkerbruine broek en schoenen - nogal snel en gehaast, helemaal ondersteboven en verlegen, uitstapte, richting scheltema). Dit was afgelopen donderdag rond 20:00 's avonds. Krijg ik je nog 's te zien? En zullen we dan het spelletje 'wie kan de ander het langst aankijken (zonder verlegen te worden of te lachen)' dan 's over doen?
    ----------------------------------------------------------------------------
    Zolang er maar een diamanten ring op volgt

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

oogcontact in de trein

oogcontact in trein

oogcontact tram

jongen lelylaan

trein oogcontact

meisje in de trein bruin haar

in de trein twee meiden zwart haar

meisje in de trein oogcontact

donker haar forum