+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: NS: meer dan 95% treinen op tijd /ECHT NIET

Guest

Standaard NS: meer dan 95% treinen op tijd /ECHT NIET

NS propageert: 97 % van de treien rijdt op tijd. Ik moet 4 dagen met de trein van Harderwijk naar Utrecht. Dus ik ga 8 maal met de trein. 3 x was de trein te laat.
    Voor mij was dus deze week 62.5% van de treinen op tijd

Guest

Standaard

Deze schema’s Zijn mooi maar kloppen van geen kant, als NS bij meer als uur vertraging compleet kaartje moest terug betalen zou hun wel lukken.
    Maar service is geen woord van belang meer bij de NS

desley Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous
    Deze schema’s Zijn mooi maar kloppen van geen kant, als NS bij meer als uur vertraging compleet kaartje moest terug betalen zou hun wel lukken.
    Maar service is geen woord van belang meer bij de NS
    inderdaad ik reis van maandag tot vrijdag met de trein en die trein is meestal maar 1 tot 2 keer op tijd terwijl er dan 8 niet op tijd komen dus dat is maar 20%.NS

Unregistered Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desley Bekijk Berichten
    inderdaad ik reis van maandag tot vrijdag met de trein en die trein is meestal maar 1 tot 2 keer op tijd terwijl er dan 8 niet op tijd komen dus dat is maar 20%.NS
    er zitten daar op kantoor bij de ns een stel ingeslapen ambtenaren die geen verantwoordelijkheid durven te nemen en nauwgezet de opdracht uitvoeren om zo gunstige mogelijke cijfers te publiceren
    Niemand controleert toch daadwerkelijk hoe schandalig veel vertraging de ns produceert

Nu is het een beetje gaan sneeuwen en hebben ze voor het gemak, en vooral uit angst dat er misschien wel iets mis zou kunnen gaan, want ze weten helemaal niet wat er mis zou kunnen gaan,. de meeste treinen maar geschrapt.
    er gaan grote dubbeldekkers naar krabbedijk en boemeltjes naar amsterdam.
    Ze weten echt helemaal niet meer wat ze aan het doen zijn: terwijl het buiten prachtig mooi weer rond het vriespunt is schalt iemand op het station dat vanwege het extreem slechte weer de meest treinen niet of niet op tijd rijden

Wanneer komen we massaal in opstand?

Bert

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down Nu is het genoegK

Ik ben het zat ... De ns denkt er steeds mooi vanaf te komen met een 'gratis' kopje koffie of thee terwijl als ik deze tijd uit betaal zou krijgen door mijn baas kan ik er misschien wel 50 zelf kopen dan heb je eindelijk een trein na anderhalf uur te hebben zitten wachten heb je er een zonder verwarming lekker knus met zen alle opelkaar zitten dan weet je in iedergeval dat je niet alleen bent, halve wegen hoor je ook nog dat je trein niet verder reid dan den bosch makkelijk zat 'sorry voor het ongemak' maar als je er iets van zecht krijg je te horen het is ook niet leuk voor oms maar vergeet niet dat hun ervoor betaalt krijgen en zelfs hun krijgen hun gratis kopje koffie

Niet Geregistreerd Guest

Angry Mee eens

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistered Bekijk Berichten
    er zitten daar op kantoor bij de ns een stel ingeslapen ambtenaren die geen verantwoordelijkheid durven te nemen en nauwgezet de opdracht uitvoeren om zo gunstige mogelijke cijfers te publiceren
    Niemand controleert toch daadwerkelijk hoe schandalig veel vertraging de ns produceert

Nu is het een beetje gaan sneeuwen en hebben ze voor het gemak, en vooral uit angst dat er misschien wel iets mis zou kunnen gaan, want ze weten helemaal niet wat er mis zou kunnen gaan,. de meeste treinen maar geschrapt.
    er gaan grote dubbeldekkers naar krabbedijk en boemeltjes naar amsterdam.
    Ze weten echt helemaal niet meer wat ze aan het doen zijn: terwijl het buiten prachtig mooi weer rond het vriespunt is schalt iemand op het station dat vanwege het extreem slechte weer de meest treinen niet of niet op tijd rijden

Wanneer komen we massaal in opstand?

Bert
    mee eens ik reis 6 dagen per week met de trein alleen op zaterdag had hij geen vertraging deze week ik doe mee met de opstant mocht hij er komen

Niet Geregistreerd Guest

Standaard wat moet er nou nog gebeuren voordat er wordt ingegrepen

alle verhalen hier had ik zelf kunnen schrijven. ik reis nu bijna twee jaar met de trein naar mijn werk en het is echt gewoon geen doen. wanneer wordt hele directie van zowel ns als prorail nou eens (zonder gouden handdruk) op straat geschopt. is er dan helemaal niemand verantwoordelijk voor wanprestatie op wanprestatie die maatschappij toch miljoenen moet kosten, al die mensen die door het hele jaar te laat op hun werk komen of bij belangrijke afspraken dankzij deze verschrikkelijk laffe ambtenaren organisatie. goed met zo'n actie los je niet direct het probleem op maar je geeft in elk geval een signaal af dat sommige dingen echt niet meer acceptabel zijn. tot hier en niet verder; nu is de maat vol en dat soort kreten. mag dit bedrijf in dit land gewoon z'n gang gaan tot er straks helemaal niemand meer zo dom is om met de trein te reizen??

Ingeschreven
    Feb 2011

Standaard

mijn vriendin moest elke dag van helmond naar eindhoven (reistyd 9 minuten) maar op 1 of andere manier duurt het altyd langer of de trein heeft minimaal 5 x p week vertraging. uiteraard oorzaak onbekend. nergens conducteurs te vinden (bang voor confrontaties met reizigers, de helden) nu werkt ze nog maar 3 dagen p week, maar ze heeft nu dus elke dag heen EN terug vertraging. ik heb al 15+ x naar de "klantenservice" gebelt, met de vraag hoe het toch komt dat ze bij zo'n falende organisatie werken, waarop de schapen, jawel schapen je gewoon belachelijk maken en ophangen omdat ze anders dr bus missen???? oprotten met deze klote ns en prorail. wat is het toch erg dat er mensen afhankelijk zijn van deze falende organisatie en dat ze er gewoon mee weg komen.

Ingeschreven
    Feb 2011

Standaard

nog even vergeten te melden bij dit bericht. nl; toen ik dus een van deze schapen aan de lijn had om te vragen waarom mijn vriendin dus elke dag haar bus mist vanwege deze vertraging en dus een halfuur moet wachten zei ze , alsof het de normaalste zaak cd wereld is, of we de buschaufeur niet wilde vragen oftie ff wilde wachten voor een betere aansluiting??? wat een grap!!! de n(zuig)s moet gewoon optyd rijden net als de bus hier doet, want die rijden wel op tyd. u die zuiginstantie nog. owja , wel elk half jaar de prijzen blijven opdrijven he, stelletje losers

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

trein tijd

95 vertragingen ns

95 van de treinen op tijd

95 treinen rijden

ns vertragingen afgelopen maand

ns weer tijd kalender

nederlandse treinen meest op tijd

vertragingen ns afgelopen week

trein elke dag vertraging

ns vertraging tijd