+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: vertraging door aanrijding

Guest

Standaard vertraging door aanrijding

Hoi,
    Donderdag 25 oktober zat ik in de trein van 21.21 uit Den Haag Centraal naar Rotterdam CS. In de trien riep men op dat er een vertraging zou ontstaan wegens het botsen van een trein en een voetganger bij Rotterdam Lombardijen. Tot mijn verbazing lees ik verder nergens iets over dit ongeluk.
    Weet iemand hier iets van of heeft de ns dit verzonnen ofzo? Ze kunnen toch ook gewoon eerlijk zeggen dat ze er een zootje van maken met treinen op cs sporen en daardoor niet naar binnen kunnen daar ipv een ongeluk te verzinnen. Wie weet er meer?

plietsie Guest

Standaard Re: vertraging door aanrijding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natasja
    Hoi,
    Donderdag 25 oktober zat ik in de trein van 21.21 uit Den Haag Centraal naar Rotterdam CS. In de trien riep men op dat er een vertraging zou ontstaan wegens het botsen van een trein en een voetganger bij Rotterdam Lombardijen. Tot mijn verbazing lees ik verder nergens iets over dit ongeluk.
    Weet iemand hier iets van of heeft de ns dit verzonnen ofzo? Ze kunnen toch ook gewoon eerlijk zeggen dat ze er een zootje van maken met treinen op cs sporen en daardoor niet naar binnen kunnen daar ipv een ongeluk te verzinnen. Wie weet er meer?
    Jammer Natasja, dat je op voorhand al meteen de schuldige aanwijst (NS) zonder dat je weet hoe dit soort dingen werken. Er is een afspraak tussen de verschillende media, dus ook de krant die jij leest, dat zelfdodingen normaliter niet als nieuwsbericht worden geplaatst.

Plietsie

Guest

Standaard

Hi Pliesie,
    kan je wel zeggen maar tot nu toe zijn zulke zaken altijd wel terug te vinden of is ergens te lezen dat er een treinvertraging is geweest door een ongeval. Nu helemaal niets. En daarbij komt ook dat als ze het "discreet" willen houden men bij de ns dan ook wel gezegd kon hebben wegens een stremming bij Rotterdam Lombardijen. Maar nee, ze melden een ongeval. dan verwacht ik daar iets van terug te lezen. je kunt niet aan de ene kant wel een ongeluk benoemen in een volle trein en vervolgens beweren dat er discretie moest zijn. Ik bedoel.... Ze zeiden niet een zelfmoord. iemand kan toch ook lichten over het oog hebben gezien of denken dat hij/zij nog wel even kon oversteken? Ik neem aan dat als ze bij een zelfmoord iemand van de rails moeten schrapen ze toch wel enig idee hebben hoe lang de stremming gaat duren. Nu was het allemaal vaag en lees ik er later niks over. Daar verbaas ik me over. Over conclusies trekken gesproken. (jij begint over zelfdoding...)

Guest

Standaard

Als het in de trein als gewoon een "stremming" wordt genoemd, dan begint iedereen af te geven op deNS, vandaar dat daar in geval van zelfdoding "ongeluk" wordt omgeroepen.

Wat de prognose betreft, aangezien de politie het spoor moet vrijgeven, kan er simpelweg niet gezegd worden hoe lang zoiets duurt.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard --

die aanrijding is egt gebeurd ree langs het station toen ik het later thuis hoorde dat er iemand voor
    de trien was gesprongen

Wim Guest

Thumbs up Complimenten voor de NS

Wij zaten gisteren met 4 personen vooraan in de betrokken trein, we hoorden kort voor 20:00 uur een klap en het leek alsof de trien over een wissel reed. De trein stopte en direct daarna werd er omgeroepen dat de trein een aanrijding had gehad met een persoon. De hulpdiensten waren gewaarschuwd en er werd gezegd dat de vertraging wel even kon duren. Storend waren de weinig respectvolle opmerkingen in de coupe van jongere medepassagiers. Alleen eigenbelang kwam aan de orde!
    Het NS personeel kwam door de trein en vertelde wat er gebeurd was en lieten weten dat men alles deed om zo snel mogelijk verder te reizen. Na ongeveer 2 uur stapten we over in een andere trein, we werden uitstekend geholpen door de NS hulpverleners. Op het station van Dordrecht werden we voorzien van info hoe we verder konden reizen. Daarna zijn we verder gereisd naar Boxtel waar we omstreeks kwart voor een aankwamen. De conductrice in de trein van Eindhoven reageerde begripvol en verzekerde ons dat we altijd geholpen zouden worden om thuis te komen! Vertraging, ja maar service prima.

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

zelfmoord lombardijen

ongeluk rotterdam lombardijen

Ongeluk lombardijen

rotterdam lombardijen aanrijding

zelfmoord station lombardijen

aanrijding lombardijen

zelfdoding lombardijen

zelfmoord rotterdam lombardijen

station lombardijen zelfmoord

stremming ns

aanrijding trein rotterdam lombardijen

aanrijding rotterdam lombardijen

wat gebeurt er met de trein die ene persoon aanrijdt

aanrijding trein lombardijenstremmingen nsongeluk met trein rotterdam-lombardijenaanrijding trein persoonzelfmoord rotterdamwat gebeurt er bij zelfmoord trein nszelfmoord trein 25 oktobertrein ongeluk lombardijenongeval lombardijenzelfmoord station rotterdamstremming lombardijenlombardijen trein zelfmoord
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen