+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: afschaffen 1e klasse en stilte coupe's

Guest

Standaard afschaffen 1e klasse en stilte coupe's

Is het geen idee om de eerste klasse en de stilte-coupe's af te schaffen om zo meer ruimte te creeren voor de meerderheid van 2e klasse reizigers?
    Gezien de aantallern reizigers zou dit een democratische beslissing zijn.
    ALs je lux en in stilte wilt rijden neem dan een auto met chauffeur of een taxi

Guest

Standaard afschaffen 1e klasse en stilte coupe

Als ze het irritante bellen in de trein aan banden leggen mogen ze van mij pas de stilte coupe afschaffen.
    Maar er zijn helaas nog genoeg mensen die menen dat in de stilte coupe hele telefoon gesprekken gevoerd mogen worden.

Guest

Standaard

Jehova himself? Bless you! Whahahahahha!!!

plietsie Guest

Standaard

Het hele idee van stiltecoupe is een lachertje (of beter een huilertje!). Op hun site stelt NS dat 91% een voorstander zou zijn van stiltecoupe's, maar ik vraag me sterk af wat ze aan die mensen hebben gevraagd. Feit is dat het nu een soort agressieverhogende maatregel is geworden. Om de haverklap hebben mensen ruzie omdat de één vind dat je (zachtjes) mag praten of telefoneren terwijl een ander totale stilte eist.
    Wie dit weer heeft bedacht.....pfffff

Plietsie

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

stiltecoupe regels ns

eerste klas afschaffen

stiltecoupe ns

1e klas afschaffen

eerste klas ns afschaffenhttp:nsklachtenforum.nlshowthread.php272-afschaffen-1e-klasse-en-stilte-coupe-sklachten stilte coupeklachten stiltecoupe nsstiltecoupé regels nsregels stiltecoupe nsregels stilte coupe nsns stiltecoupe reglementeerste klass afschaffenns klacht stiltecoupens regels stiltecoupeeerste klas trein afschaffenregelgeving ns 1e klaseerste klas ns afgeschaftns zou eerste klas moeten afschaffenstiltecoupe ns afschaffeneerste klas coupe nsns afschaffen 1e klasseafschaffen eerste klas nsregelgeving stiltecoupereglement stilte trein ns
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen