-
Bekend geluid
Toevallig hoorde ik bij het instappen van de trein, dezelfde mededeling van de conducteur als dat ik hier zag staan. n.l. "voor in de trein is nog genoeg plaats' ? Maar toen ik daar eenmaal was aangekomen, was er geen zitplaats te vinden.
Het is soms nog te sjenant voor woorden dat de conducteur nog om een vervoersbewijs vraagt. Terwijl je de zin niet eens kan krijgen, om je vervoersbewijs te pakken. Terwijl je moet voorkomen, dat je niet omvalt als de trein over een wissel heen rijd.
Als het mogelijk was, om tegen een gereduceerd tarief in de ochtend spits te mogen staan- reizen. Dan had ik dit allemaal niet zo erg gevonden. Maar nee, de NS vraagt over al dit ongemak nog het volle tarief. Eigenlijk zou de directie zelf maar eens moeten ervaren, hoe het is om zo te moeten reizen. Ik denk, dat het dan pas tot hun doordringt.
-
Lijn Harderwijk - Utrecht
De klacht hierboven ging overigens wel over de dienstlijn Harderwijk-Utrecht. Reist u toevallig ook met deze lijn, dan s.v.p. graag reageren (vooral als het om de spits trein gaat)!
m.v.g.
-
:twisted: Nou meid, het is een waar drama! En je bent nog jong, het begint pas want het wordt nog veel erger hoe ouder je wordt: steeds meer drama's!!!!!! Overvolle treinen vind je wereldwijd of ben je nog nooit verder geweest dan die spannende camping op Texel????????????????
Hahahahahahaha!!!!!!!!! :twisted:
-
NS duivelse organisatie
Hoe kan iemand die zich de duivel noemt, nou zo positief over de NS zijn? Dan moet het zeker wel een conducteur zijn..
-
Zich duivel noemen en zo positief over NS zegt voldoende toch? :wink:
-
:twisted: Stap je toch lekker op de fiets? Whahahahaha!!!!!!!
Tags for this Thread