+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Klachtenformulier

Guest

Standaard Klachtenformulier

Is er nergens een online klachenformulier om in te vullen,
    Aangezien ik al geen zin heb om een lange brief te gaan maken, maar over gisteren alleen al genoeg klachten heb opgelopen. waaronder naar verkeerd perron gestuurd te worden op centraal van a'dam, in de hal ook dat aangeven en dan vervolgens een minuut van tevoren het perron wijzigen en niks doorgegeven waardoor een hele groep 1,5 uur voor niks heeft moeten wachten en daar helemaal niks aangedaan kan worden. sorry krijg je dan..lekker is dat..
    Laatst gewijzigd door Niet Geregistreerd; 30-09-11 om 17:07. Reden: wil klacht in dienen

Niet Geregistreerd Guest

Standaard

misschein moet u zich realiseren dat de condacteuren hier ook niks aan kunnen doen

Niet Geregistreerd Guest

Angry 40% korting kaart

Even de aandacht voor de 40 % korting kaart van de ns.. Het is belachelijk dat wij dus € 45/55 euro moeten betalen voor de aanschaf van die kaart. Ik vraag me af waarom eigenlijk???
    Zo een kaartje kost hooguit € 4,00 om te maken incl belasting, druk etc. Belachelijk...

Niet Geregistreerd Guest

Standaard de boze conductuer

1 De manier van communiceren van de conducteur met de klant (reiziger).
    2 De redelijkheid van de desbetreffende conducteur en zijn collega, die ook door niet in te grijpen op zijn acties, eens is met zijn handelen.

Verhaal:
    Tijdens de laaste rit naar Amsterdam, werden wij (3 meiden en 1 man) bruut verstoord door een dermate agressieve conducteur, die mn vriendin beveelde uit de trein te stappen, wegens vandalisme.
    Nu moet ik eerlijk toegeven dat we in een speelse bui waren, maar van vandalisme was er geen sprake.
    Omdat zij vroeg waarom ze verwijderd werd, werd de desbetreffende conducteur nog bozer en dreigde haar aan te houden.
    Toen ze daarna vroeg of hij dat misschien ook wat minder agressief kon meedelen, was meteen de volgende stap dat de politie ingeschakeld werd.
    Dit terwijl wij allen broodje nuchter waren, de hele coupe er normaal uitzag, geen troep of wat dan ook.
    Dit wilde wij hem vertellen, door hem even zelf te aanschouwen dat er niets vernield was of zelfs vies.
    Maar de heer heeft zijn focus niet van mijn vriendin geweken en zelfs geen stap. Waardoor zij betrapt zat in een zithoek.
    Wij die achter hem stonden hebben zijn gezicht of mening niet gezien of gehoord. Zijn punt was gemaakt en daar kon niet van worden afgeweken.
    Ik kan begrijpen dat ns-personeel op de nacht-treinen het een en ander voor hun kiezen krijgen. Maar dit was echt geen intimiderend groepje en we waren niets verkeerds aan het doen en zeker niemand tot last.
    Mijn vriendin heeft nu een trauma te verwerken van de wrangheid en totale blindheid voor wat werkelijk is, bij de mensheid, dankzij deze conducteur.
    Wij hebben het niet zo direct mee gemaakt als haar, maar stonden erbij en hadden niets in te brengen in de situatie.
    Wij hebben totale machteloosheid te verwerken.

Groet,
    Een exklant van de NS

suzannevisser Guest

Unhappy reisje naar Berlijn

geachte spoorwegen,

Mijn echtgenoot en ik willen drie dagen naar Berlijn met de trein.
    Ruim een maand geleden, zag ik op de site staan, dat een retourtje Berlijn p.p. 100 euro kostte.
    Ik probeerde het te boeken, maar dat lukte mij niet.
    Mijn man gevraagd. Hij probeerde het ook in die zelfde week te boeken, maar ook hem lukte het niet.
    Later heeft mijn oudste dochter het geprobeerd. Ook haar lukte het niet.
    Afeglopen zondag was mijn jongste dochter weer thuis. Zij ging het ook proberen . weer lukte het niet!
    Toen ben ik maandagochtend maar vanuit Kerkdriel naar DenBOSCH gereden, naar het station, om daar de kaartjes maar te kopen. De juffouw zei, dat het wel veel duurder zou worden. Ik vroeg hoe of het dan anders zou kunnen.
    Toen gaf zij mij een telefoonnummer van de N.S. reizen. IK heb dat nummer toen gebeld. Het bellen kostte mij 35 eurocent per minuut. Ik kreeg eerst alle treininformatie dier er maar te verzinnen valt. en eindelijk een juffrouw, bij wie in dan het reisje alsnog kon boeken! Alleen niet meer goedkoop, maar we zijn nu 335 euro kwijt!
    Ik wil u dit toch even laten weten.
    Mijn vraag is hierbij ook Hoe moeten wij zoiets in de toekomst nu online boeken?
    Met vriendelijke groeten Suzanne Visser

Niet Geregistreerd Guest

Standaard overstuur van treinreis met voetbal is dit klacht of kan ik beter mijn rechtsbijstand

ik ben nog steeds overstuur van mijn treinreis met de voetbal/drank liefhebbers van gisteren wil een klacht indienen maar vind geen formulier alleen een telefoonlijn waar ik dan ook nog eens voor moet betalen. Wat kan ik wel doen direct een advocaat wegens nalatigheid veiligheid reizigers ns

ketu Guest

Standaard buitenlandse reizigers

Ik woon al sinds 1988 in het buitenland. 9 jaar in Toronto Canada, en sinds 1997 tot en met nu in Sheffield Engeland.
    Ik heb geen nederlandse bankrekening sinds 1988 en met uitzondering van mijn paspoort geen enkele nederlandse kaart of rekening wat dan ook.

Elke keer dat ik bij mijn ouders op bezoek kom is het geen problem om een kaartje te kopen op Schiphol. Maar op alle andere plaatsen kan ik geen kaarje kopen met mijn barcleys crediet en ook mijn debiet kaart doet het niet bij de NS met uitzondering van Schiphol. Online een kaartje kopen kan ook niet zonder nederlandse rekening.

Vroeger kon ik nog wel eens met kontant betalen maar dat kan nu niet meer. Ik moet nu een vreemdeling aanspreken en die kontant aanbieden zodat zij een kaartje voor mij kunnen kopen.

Ik kan nergens een Email vinden om de NS hier op aan te spreken.
    Laatst gewijzigd door Niet Geregistreerd; 02-07-13 om 11:00. Reden: typo

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

klachten ns

ns klachten

nsklachten

klachtformulier ns

ns klachten formulierns klachtformulierklachtennsns online klachtenformulieronline klachtenformulier NSklachtenformulier nederlandse spoorwegenwwwnederlandsespoorwegen.nlns klachtenafhandelingwww.klachtennsOnline klacht NSklachenformulierklachtenformulier van de nsklachten ns personeelns.klachtenns klachtenformulierenklachten formulier nederlandse spoorwegenns klachtenafhandeling formulierns klachten indienenwebsite ns klachtenklachte ormulie ns nsklachtenforum.nl ns den bosch klachten
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen