Poll: xI4gK

+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Het meisje van de Kinkerstraat

Guest

Standaard Het meisje van de Kinkerstraat

Ik ging naast je zitten in de trein van Haarlem naar Alkmaar na een dagje bevrijdingspop. Alles ging aan me voorbij als in een flits, maar we hebben toch heel even gebept. Ik gaf je een flyer van het feestje waar ik die avond heen ging, maar helaas had jij 'verplichtingen' bij je ouders. Ik weet dus dat je in A'dam west woont, maar ik heb helaas geen nummer. Ik zou je graag nog eens willen schrijven/ontmoeten!

bamximustexaxday1872 Guest

Het M.I.T. heeft dan goed werk verricht. Elk artikel kan dus getraceerd worden omdat ieder artikel een eigen code heeft. Wat zou er dan gebeuren als er van elke productgroep één artikel wordt gestolen?

GupWep Guest

Dat lijkt me een tool voor de dambond, niet voor damverenigingen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat elke vereniging zelf gaat nadenken over een verwerkingovereenkomst van de persoonsgegevens met hun leden en maatregelen gaat uitwerken voor het geval een ex-lid verzoekt vergeten te worden. Dat soort zaken regel je op veel hoger niveau. Ik zou zeggen, in elk geval met alle damverenigingen samen. Maar eigenlijk met alle sportverenigingen van heel Nederland. Een zaak voor de dambord dus om dit te regelen voor al hun leden.

Emilewof Guest

Ik zal eens rondneuzen of er ook nog alternatieven zijn.
    Dat mag, want dit is de nominatie ronde.

Wel opmerkelijk, normaal zijn het 8 van de 10 keer buizenbakken die genomineerd worden en winnen.
    Deze zit afgeladen met SMD...

bradaahvsay5785 Guest

Standaard yof3d4hjjeqsmdss.onion

yof3d4hjjeqsmdss.onion
    cc shop cvv shop in tor

boqeapvrl2aoao7h.onion
    dump shop pin shop in tor

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

kinkerstraat haarlem

SEO Blog

Labels voor dit Bericht