+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Vertraging wegens agressie

Guest

Standaard

TEst

Guest

Standaard

de ns doet altijd zijn best om geen vertraging te maken en als eer vertraging is, zo snel mogerlijk te verzorgen dat die treinen weer op tijd rijden, helaas is dit niet altijd mogerlijk, omdat veiligheid ALTIJD op de eerste plaats is. en zoals eerder werd gezecht, als word omgeroepen dat politie moet komen en daarom de trein moet wachten, dan weet man (of vrouw) hoe laat het is, en zal nog agressiever worden. en die 10 min. wachten op utrecht zal zijn dat een andere conducteur moest komen, omdat nadat een agressieve persoon de conducteur moet praten met iemand.

Guest

Standaard Re: Vertraging wegens agressie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roosje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sofie
    Wegens een agressieve man had de trein van Den Bosch naar Amsterdam een vertraging opgelopen van een half uur. De politie was gebeld en de trein zou niet wegrijden voordat de politie was gearriveerd.

Nu kan de NS hier helemaal niets aan doen en dat is dan ook niet mijn probleem maar dat er wederom helemaal niets werd omgeroepen en je zelf maar op onderzoek moest uitgaan om iets te weten te komen. Een andere slechte zaak is dat de trein in Utrecht ook nog maar even 10 minuten bleef staan zonder een woord over hoe en waarom.

NS ga eens een cursus 'omgaan met mensen' volgen aub!
    ---------------------------------
    Juist de NS kan hier alles aan doen, alles wordt wegbezuinigd, negatieve berichten zijn slecht voor de naam, dacht je dat de conducteurs dit echt zo willen?????????
    Hij heeft gelijk

Guest

Standaard

Ja er wordt wel degelijk gediscussieerd met de directe leiding over wat er beter kan etc. alleen NS is zo log dat je vaak geen resultaat krijgt, vandaar dat de vakbonden altijd zo zwaar betrokken zijn daar. Ook ben ik als conductrice verschillende malen met de leiding meegereisd naar andere standplaatsen om met lokale politie probleemlocaties te bespreken en te zien wat er aan gedaan kan worden.
    Ik was toen conductrice in Nijmegen en we gingen naar Alkmaar om te praten omdat we heel veel problemen hadden op het traject Alkmaar - Den Helder. Het kwam er in principe gewoon op neer dat de politie het probleem kent, maar dat ze geen mankracht hebben om er wat aan te doen, dus daar sta je dan.

Ik ben als conducteur geslagen zonder reden en bedreigd met een wapen en er zijn in bijna iedere trein wel mensen die asociaal zijn, je verrot schelden etc. en dat zonder reden. Dan hebben we het nog niet eens over de mensen die misschien wel een reden zouden hebben maar ik vind schelden gewoon nooit nodig. Je kunt toch gewoon praten?
    Ook vond ik altijd als je wilt zwartrijden dan moet je dat doen; het is een spel dat je wilt spelen. ALS er dan gecontroleerd wordt ga dan niet ineens agressief doen ofzo, maar betaal gewoon. Deze keer heb je verloren.
    Met iedereen die klaagt dat er weinig controle is zou je dus geld besparen dus die ene keer dat je controle krijgt betaal dan gewoon en niet zeiken.

Hetzelfde met dit voorbeeld. Er is agressie dus ze wachten op politie. Als ze bij de persoon weglopen gaat ie er vandoor schat ik in?? Ja ze hadden wel kunnen omroepen zodra de mogelijkheid er was om in ieder geval uit te lggen wat er gebeurd was, maar mensen kunnen moeilijk doen. Eraan gedacht dat de conducteur misschien overstuur was??

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!
SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen