+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Efficienter in- en uitstappen??

Guest

Standaard Efficienter in- en uitstappen??

Wie wil zijn of haar ervaringen delen wat betreft het in- en uit de treinstappen op drukke momenten?

Ben jij iemand die zich ergert aan de mensen die de uitgang versperren door er lekker voor te gaan staan om zo snel mogelijk de trein in te kunnen?
    ....of ben je van mening dat dit principe tot nu toe altijd het beste heeft gewerkt voor u.....

Ik hoor uw mening en/of in/uitstapstrategie graag...zodat ik er wat mee kan doen in mijn afstudeerontwerp.

Guest

Standaard in en uitstappen trein

Nou ik weet wel wat en het is erbarmelijk gesteld met het in en uitstappen.
    Mijn blinde neefje van 19 jaar met blindegeleide hond was vrijdag helemaal van streek omdat ze helemaal ondersteboven gelopen werden bij het uitstappen door Aco's die snel wilden instappen. De hond viel tussen de trein en het perron in Rotterdam en mijn neef is in paniek helemaal uit zijn dak gegaan nadat hij zelf de hond aan zijn riem omhoog op het perron heeft getrokken. Het is een grote schande dat die arme jongen die sinds 1½ jaar niks meer ziet dit allemaal moet ondergaan. Ik vind dat de NS zich streng op moet gaan stellen bij het in en uitstappen en er toezicht op moet hebben dat zulke dingen niet kunnen en mogen gebeuren!
    In ieder geval is de Telegraaf in gelicht over deze praktijken die het daglicht niet kunnen verdragen. Mijn neef wil elk weekend naar huis in Noord Brabant vanaf Apeldoorn, ja mag hij alsjeblieft zijn Ouders en vrienden even opzoeken na de lessen die alleen in Apeldoorn en Ermelo worden gegeven? Is dat niet een taak voor de conducteur om daar even op te letten? Gooi degenen die de uitstappende mensen ondersteboven lopen van het perron af want dit noem ik een misdaad van de 1e orde. van Elly

Guest

Standaard

In Athene gaat het een stuk beter dan hier in Nederland
    De trein stopt tussen 2 perrons De ene perron is om de mensen uit te laten stappen de ander perron is om mensen te laten instappen. Werkt een stuk makkelijker.

Guest

Standaard

Dit wilt wel zeggen dat een perron 2X moet worden aangelecht. dit betekend extra kosten

Guest

Standaard

Zo zie je maar weer dat dit land aleen nog maar bestaat uit egoïstische asocialen van hoog tot laag. Zo gauw eigenbelang om de hoek komt worden ze helemaal hysterisch en verpletteren ze meedogenloos alles en iedereen, zelfs slechtzienden met hond! Hollanders: KUTVOLK!!!!

Guest

Standaard

Mensen moeten gewoon wat meer op zei gaan, en meestal als iemand mijn pad verspert en ik kijk die persoon aan gaat die ook wel opzij, nee geen kwade blik, gewoon even aankijken.

Guest

Standaard Re: in en uitstappen trein

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous
    Nou ik weet wel wat en het is erbarmelijk gesteld met het in en uitstappen.
    Mijn blinde neefje van 19 jaar met blindegeleide hond was vrijdag helemaal van streek omdat ze helemaal ondersteboven gelopen werden bij het uitstappen door Aco's die snel wilden instappen. De hond viel tussen de trein en het perron in Rotterdam en mijn neef is in paniek helemaal uit zijn dak gegaan nadat hij zelf de hond aan zijn riem omhoog op het perron heeft getrokken. Het is een grote schande dat die arme jongen die sinds 1½ jaar niks meer ziet dit allemaal moet ondergaan. Ik vind dat de NS zich streng op moet gaan stellen bij het in en uitstappen en er toezicht op moet hebben dat zulke dingen niet kunnen en mogen gebeuren!
    In ieder geval is de Telegraaf in gelicht over deze praktijken die het daglicht niet kunnen verdragen. Mijn neef wil elk weekend naar huis in Noord Brabant vanaf Apeldoorn, ja mag hij alsjeblieft zijn Ouders en vrienden even opzoeken na de lessen die alleen in Apeldoorn en Ermelo worden gegeven? Is dat niet een taak voor de conducteur om daar even op te letten? Gooi degenen die de uitstappende mensen ondersteboven lopen van het perron af want dit noem ik een misdaad van de 1e orde. van Elly
    Heel naar wat er is gebeurd met je neef hoop dat alles goed gaat met hem en zijn hond.
    ik ben zelf conducteur en ken het probleem , ik vertel de mensen bij het instappen dan ook altijd even om plaats te maken voor degenen die uitstapt,niet alleen veiliger maar ook handig omdat er dan meer plaats is in de trein , helaas kan ik niet overal tegelijk staan vind het alleen wel raar dat als de mensen er zo'n hekel aan hebben dat dit gebeurd het zelf ook doen kan alleen zeggen mensen let hier allemaal even op het maakt het reizen zoveel leuker als dit zonder ergernis gaat.

Unregistered Guest

Standaard

Zelf ben ik slechtziend (en loop met een blindenstok).

Ik erger mij ook echt ONTZETTEND aan mensen die gewoon lekker voor de deur blijf staan.
    Nu loop ik gewoon door mensen heen als zij in de weg staan. Maar als je ze dan hoort giechelen, dan hebben ze het niet helemaal begrpeepen.

Zelf probeer ik altijd mensen eerst uit te laten stappen (al lukt dat zo nu en dan niet, maar daar kan ik helaas niet veel aan doen :S).
    Als ik daarnaast bij station A instap en weet dat ik bij station B bij dezelfde deur uit moet stappen (kwestie van regelmatig op de route reizen, dan heb je dat wel door :P) dan probeer ik zelf als laatste in te stappen zodat ik op het balkon niet in de weg blijf staan. Dan gaan alle mensen vragen of ik hulp nodig heb. :P

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

hond instappen in trein

hond instappen trein

trein in en uitstappen

trein instappen voordat iemand uit stapt

in en uitstappen trein

trein instap hond

hulp bij in en uitstappen trein

de telegraaf.nl klachtenforum

in en uitstappen

in- en uitstappen