Originally Posted by
Anonymous
Nou ik weet wel wat en het is erbarmelijk gesteld met het in en uitstappen.
Mijn blinde neefje van 19 jaar met blindegeleide hond was vrijdag helemaal van streek omdat ze helemaal ondersteboven gelopen werden bij het uitstappen door Aco's die snel wilden instappen. De hond viel tussen de trein en het perron in Rotterdam en mijn neef is in paniek helemaal uit zijn dak gegaan nadat hij zelf de hond aan zijn riem omhoog op het perron heeft getrokken. Het is een grote schande dat die arme jongen die sinds 1½ jaar niks meer ziet dit allemaal moet ondergaan. Ik vind dat de NS zich streng op moet gaan stellen bij het in en uitstappen en er toezicht op moet hebben dat zulke dingen niet kunnen en mogen gebeuren!
In ieder geval is de Telegraaf in gelicht over deze praktijken die het daglicht niet kunnen verdragen. Mijn neef wil elk weekend naar huis in Noord Brabant vanaf Apeldoorn, ja mag hij alsjeblieft zijn Ouders en vrienden even opzoeken na de lessen die alleen in Apeldoorn en Ermelo worden gegeven? Is dat niet een taak voor de conducteur om daar even op te letten? Gooi degenen die de uitstappende mensen ondersteboven lopen van het perron af want dit noem ik een misdaad van de 1e orde. van Elly