Poll: AQFSSILAdifwVjwpS

+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Verbeteren ipv klagen!

Guest

Standaard Verbeteren ipv klagen!

Aankomende maanden zal ik samen met een team van 4 andere communicatie en multimedia design studenten aan een project werken om de reis ervaring van de zakelijke reiziger in de trein te verbeteren.

Wat zal jouw reis ervaring verbeteren?

Guest

Standaard service gerichtheid

IK was net op Arnhem station,
    mooi verbouwd , geen klachten over het station.

Op de terugweg was de roltrap stil gezet , Stonden 2 oudjes, beetje zwakbegaafd en moeilijk ter been op de roltrap.
    Dus hulpbehoevend.

Ik naar de balie, de eerste vergenwoordigers van de ns in de buurt.
    "de roltrap staat stil en er staan 2 oudere mensen op die een probleem hebben om er van af te komen.

reactie... o ja. daar ben ik niet voor.
    ik als reactie U bent toch service en kaart jes.
    o.ja ok ik ga bellen.

Loopt er een man in ns pakje met porto. Er leiepen er nog 3 Geen conducteurs of rooie pet.
    Ik: heb je al iets doorgekregen van problemen op de roltrap,

De man nee...
    Dan roepen ze me op, anders regelt iemand anders het wel.
    niemand heeft me geroepen.. Dus wacht ik af

Mijn vraag wie gaat er dan zo'n aed pakken als het echt nodig is?
    of spontaan helpen?

succes met dit probleem.

Guest

Standaard

Allereerst de meeste
    - dienstverleners in de trein op communicatie cursus sturen.
    Ook daarbuiten. Informeer als een trein te laat is waarom ie te laat is.
    Bied als NS je excuses aan voor de vertraging. Kijk daarbij eens hoe een crew in een vliegtuig werkt. Op die manier kun je ook je passagiers behandelen. Een passagier moet zich klant voelen.

- Laat mensen eens wat vriendelijke worden in de trein ipv het altijd moeten uitzoeken. Dienstverlening hoor je met een "smile" te doen.

- Wees wat toleranter ten aanzien van passagiers. Een conducteur is geen robot. Zo hoeft hij ook niet te handelen in de trein. Iedereen kan eens een foutje maken. Pak alleen de echte fraudeurs aan. Aan de hand van lichaamstaal kun je al veel merken aan iemand. Ook kan een conducteur zijn intuietie gebruiken.

- De NS ziet iedere passagier als fraudeur. NS zegt dat deze maatregeling door DENHAAG is toegepast,dat geloof ik niet.

- Als treinen niet komen,roep dat dan om. Maak een systeem,waar het onmogelijk is om iets niet om te roepen. Heb al een paar keer meegemaakt dat ik op een trein stond te wachten die helemaal niet op kwam dagen.

Guest

Standaard Verbeteren i.p.v. klagen

Waarom moeten conducteurs kaartjes controleren? Zo blijven het controleurs in de ogen van de passagiers!!

De conducteurs moeten veel betere service gaan verlenen.
    Als het druk is in de spits, zie ik hen zelden en als de trein vertraging heeft, wordt er geen goede info gegeven omtrent aansluitingen.

Ook het NS personeel valt de leiding af, door b.v. te zeggen dat er te weinig materieel is en dat zij daar niets aan kunnen doen! De reiziger heeft hier geen boodschap aan en het komt vreemd over. Zoiets als roddelen over de baas.
    Kijk ook eens bij de vliegmaatschappijen, die het veel beter doen.
    Met de Deutsche Bundesbahn en de Oostenrijkse NS heb ik betere ervaringen. Daar hebben ze door dat elke passagier er één is.

Arnold de Voogd

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

man staat stil op roltrap

roltrap klagen

klagen verbeteren

SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen