+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: © (-: 4 uur vast in trein, deel van beleid ;-)

EBDe4-4 Guest

Standaard © (-: 4 uur vast in trein, deel van beleid ;-)

Het is nl NIET de bedoeling dat de trein als het miljeuvriendelijkste vervoermiddel populair wordt. Dat is slecht voor de oliemaffia. Het beleid van NS is er daarom op gericht zoveel mogelijk panne te veroorzaken:

NS kent daarom veel soorten koppelingen, die onderling NIET op elkaar passen. Een sleeplok is bij panne dan ook nergens te vinden. Want past deze al op het ene treinstel, is het nog maar de vraag of een ander treinstel ook past.

Een oplossing zou zijn simpel ALLE materieel te voorzien van een en dezelfde soort automatische koppelingen.

De Russen deden dat al in de 20-er jaren van de vorige eeuw. Met deze automatische koppeling was het destijds ook mogelijk om in de overgangsperiode, met 2 soorten koppelingen onderling te koppelen. De Russische koppeling heeft daartoe een haak om het oog van de oude standaardkoppeling op te nemen. Je moet alleen een beetje slim zijn.

Treinen met panne blijven dan ook doodleuk staan waar ze stonden. En dat meerdere malen per week. Als gevolg van deze 4 uur eenzame opsluiting stappen weer tientallen over naar het rijblik. En dus is NEEEEderland overgeleverd aan Shell, Urenco en al dat andere leuks dat jullie na 2050 te wachten staat.

De domroep, met achter de microfoon nono Trip snapt hier geen hout van en de luisteraar al helemaal niet. De reizigers uit het bewuste treinstel dus ook niet. Zij zouden domweg uitgestapt zijn en OVER het spoor naar de dichtsbijzijnde overweg lopen. Het risico overreden te worden door een tegentrein is dan groot.

Dat moet je als domroep dus vooral NIET verklaren, want dan gaat men zelf oplossingen bedenken en wordt men te onafhankelijk.

De domroep plugt daarom regelmatig agressieve pulpmuziek. Zelfs onderwerpen als de malversaties van Urenco, de stijgernde schuldenlast en andere problemen worden door de hobbyisten in Hilversum afgesloten met een 'silentdeun' !

Ik kijk vanavond weer naar:

http://www.quarks.de

Daar laat men WEL zien hoe het zou kunnen.

Jan Zonnebrand
    -------------------S-P-R-E-U-K---------------------
    Wie tot aan zijn nek in het water staat, mag het hoofd niet laten hangen.

crestiksa Guest

Standaard © 4 uur vast in trein deel van beleid

Laatste week weer wat minder, gemiddeld nog geen uur per dag, maar weken ervoor haalde ik zeker een gemiddelde van 2-3 uur per dag. Het verschilt bij mij echt per dag, soms speel ik 3 dagen niet, dan weer 8 uur op een dag..

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

Vier uur vast in trein

SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

• Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen