+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 72

Onderwerp: Klacht willen indienen

Niet Geregistreerd Guest

Cool slechte informatie

Ik wil een klacht indienen over de NS.
    Zaterdag 1 december zaten we in de trein naar Zaandam. We zouden om 10 voor 11 in Zaandam zijn maar de trein nam een andere route omdat er achteraf gebleken een ongeval was bij Zaandam. Er werd niets omgeroepen in de trein en de eerste stop was in Castricum. Dit is natuurlijk belachelijk dat niemand iets hoort en kilometers verder wordt uitgezet. Twee uur later waren we in Zaandam en euro's minder. Lang leve de N.S. Zeer slechte zaak van de N.S. zo als zovelen.

Rob Swaans Guest

Standaard Intercity naar Maastricht gehalveerd

Wie haalt het in z'n hoofd om een intercity naar Heerlen te laten rijden en naar Maastricht, wat toch de hoofdstad van Limburg is, een boemeltreintje. Zie je het al gebeuren met alle dagmensen en zeker vakantieperiode? Het was goed geregeld voorheen door een intercity naar Heerlen en een naar Maastricht te laten rijden die dan in Sittard gekoppeld of gesplitst werd. Dat boemeltreintje is trouwens overvol en rijdt in Maastricht helemaal naar het einde van een perron waardoor alle reizigers minstens 100 mrt terug moeten lopen. Een groot schandaal! Je met niks veranderen als het goed is. Advies: zo snel mogelijk terugdraaien.

Ingeschreven
    Feb 2013

Standaard

De klachtencommissie bij de NS functioneert echt niet naar behoren. Ik heb al twee keer een klachtenbrief verstuurd over het aanvragen van een voordeelabonnement voor studenten. Ik heb alleen de laatste keer een reactie gehad, waarschijnlijk omdat ik toen een aangetekende brief heb verstuurd en ze wel moesten reageren. Het antwoord in de brief sloot echter totaal niet aan op mijn klacht... Ik stap deze week nog naar de Geschillencommissie en naar de Rechtswinkel, want bij de NS functioneert de klachtencommissie in ieder geval niet. Het liefst zou ik nooit meer met deze wanorganisatie willen reizen, maar ik ben tot mijn grote spijt aangewezen op het openbaar vervoer...!

Niet Geregistreerd Guest

Angry Uit de trein gegooid

Vanmorgen 04-03-2013 07:30uur,
    Mensen worden zonder pardon op station Zaandam uit de trein gegooid. En moeten maar zien hoe ze op school/werk of andere afspraken komen.
    Groot Aplaus voor de NS voor hun klantvriendelijkheid.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard NS eticket

twee etickets gekocht om samen inplaats van 2e klas eerste klas te reizen .Ik heb een abbonnement en de medereiziger een kaartje van het kruitvat nu mogen de kaartjes van het kruitvat niet van deze actie gebruik maken.
    Gezellig zit ik eerste klas en mijn mede reiziger tweede klas. Dat zijn geweldige acties bedankt had het geld van de eticket beter aan een goed doel kunnen schenken.
    Dus reizigers ben gewaarschuwd bedenk je twee keer voordat je aan acties van de NS deelneemt.

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down Geldigheid kaartje.

Hierbij doen wij bij u geklag over de NS. Net als anderen ervaar ik dat zowel de NS als de zichzelf geweldig vindende ombudsman het onmogelijk maken om rechtstreeks een klacht in te dienen. Alleen de organisatie Rover is eenvoudig te bereiken.

Persoonlijk probeer ik zoveel mogelijk te vermijden om met dat slechte systeem te moeten rijden, maar helaas zijn mijn kinderen vak verdoemt tot die slechte organisatie.

Speciaal willen wij nu ons ei kwijt over het feit dat de NS zelf zwartrijden in de hand werkt. vb: mijn zoon ging gisteren 26-5-13 naar een feest bij vrienden in Rotterdam. Per abuis kocht hij 's avonds een retourtje, terwijl het niet mogelijk is om 's nachts terug te reizen. Toen hij vanmorgen terugkeerde was er een overijverige conductrice die zijn kaartje ongeldig keurde en hem de trein uit flikkerde. (overigens zijn vrouwelijke conductrices per definitie minder flexibel dan hun manlijke collega's) Beneden in de hal was een vriendelijke NS die de vergissing begreep en regelde dat mijn zoon met de volgende trein mee kon. Aardig, maar wel een uur vertraging!!!!

Mijn mening is ik koop een product en als ik daar geen gebruik van kan maken omdat de tijd is verstreken, dan moet ik de gelegenheid krijgen om binnen een redelijk termijn dat alsnog te krijgen. De NS is alles behalve klant vriendelijk! Van mij mogen ze de rails vervangen door asfalt.

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Polen is beter:-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niet Geregistreerd Bekijk Berichten
    Ga eens lekker in Polen of zo rond reizen! Dan kom je wel terug van je eeuwige gezeur over NS. We zijn gewoon een stel verwende watjes die niet meer tegen enige tegenslag kunnen. Onmiddelijk janken en blaten! Alles moet op rolletjes lopen met onze smartphones, Ipads, laptops, Ray-bannetjes enz. We hebben het gewoon veel te goed. Tijd dat ze hier ook eens niet te vreten hebben!

Krijn Vermeer.
    Aantal jaar geleden naar En door Polen gereisd met de trein. Service, kwaliteit en info een stuk beter dan hier en de mensen zijn nog vriendelijk ook

Niet Geregistreerd Guest

Angry niet voldoende tijd.

Gisteren 20-08-2013 ging ik met de trein van deventer naar rijssen.
    Toen we in rjjssen wouden uitstappen liep er voor ons een man die slecht ter been was.
    Uit respect lieten we die meneer rustig uitstappen maar die man was nog niet uitgestapt of de deuren gingen al dicht man bijna tussen de deur en wij konden de trein niet meer uit dus meegereist naar station wierden waar we nog eens 25 min moesten wachten.
    Geef de reizigers fatsoenlijk de tijd om uit te stappen want dit vond ik toch wel heel erg ns

Niet Geregistreerd Guest

Exclamation Dhr

Kom bij station Heerlen, wordt aan de eerste lift gewerkt.
    Twee oudere dames komen de trappen niet op en verlaten weer het station. Geen intercity trein voor hun om 9.44.
    Wat een klantvriendelijkheid!! Op perron 5 staan een viertal ns SP'ers gezellig bij elkaar.

sporadisch Guest

Standaard uitval trein beverwijk

1307 wer omgeroepen dat ie zou vertrekken, maar ipv daarvan trein van Dordrecht op Sloterdijk. Belachelijk 3 fouten. A vertraging, b uitval hele trein c foutieve omroep, niet een spoor vermelding. Dit was 4 feb. Ben nu in Haarlem.

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

nsklachten

klachten ns

ns klachten

klachten ns dienstregeling

klachten n.s.

adres ns klachtenservice

adres Ns klachten

Klachten indienen bij NS

klachten in de ns

klachtenns