+ Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 72

Onderwerp: Klacht willen indienen

Dinie Guest

Thumbs down geen kinderen!

Met dreinende kinderen mag je niet reizen, en leer eens Nederlands schrijven!

E.van.Persijn Guest

Thumbs down Overvolle treinen

Geachte mevrouw/heer

Bij deze wil ik een klacht indienen over de overvolle treinen rijdend van Rotterdam Lombardijen in de riching van Dordrecht.
    Het valt mij op dat deze sprinter veel te vol is .
    Ik reis met deze trein elke werkdag van Rotterdam Lombardijen naar Dordrecht om 16.10 uur
    Er is dan geen zitplaats meer te bemachtigen.
    Dit vind ik voor mij niet zo erg maar ik zie dan oudere mensen die als haringen in een ton moeten blijven staan.
    Kan daar niet iets aan gedaan worden ???
    B.v. een extra treinstel toevoegen in deze spitsuren.
    Ik hoop dat u snel met een oplossing komt.
    Een treinkaartje is nl. ook niet zo goedkoop.
    M.v.g. E van Persijn

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down NS Sucks

NS SUCKS zoooo hard!
    Meest waardeloze organisatie die ik ooit in mijn leven mee heb gemaakt.

Dinie Guest

Lightbulb Fiets

Stap je toch heerlijk op de fiets?
    Adieu!

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down Klantonvriendelijkheid

Vanavond gaan wij met 6 personen naar live538xxl. In Amsterdam. Wij hebben e-tickets gekocht. Deze staan op naam. Mijn man ligt ziek in bed en kan dus niet mee. De tickets zijn geldig vanaf 9.00u. Voor deze tijd heb ik contact gehad met de ns. Jammer maar helaas was het antwoord. Ik vind dit een erg slechte service. De medewerkster kon zelfs zien dat de persoon die vandaag niet mee kan ook nog jarig is vandaag! Dubbel zuur dus. Een andere oplossing kon ze mij niet bieden. We gingen met de trein, omdat dat makkelijker was ivm parkeren etc en de kosten zouden mekaar niet veel schelen. Nu dus wel. Als de tickets niet waren geopend, had ze het kunnen aanpassen! Misschien handig als dit dan boven de mail staat en niet ergens verstopt in de voorwaarden!

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Vragen stellen gaat al niet eens

De NS doet ook niet meer aan e-mail. Ik wil weten hoe ik mijn reizen voor het werk vergoed kan krijgen als er straks geen kaartjes meer zijn. Vroeger stuurde je dan een e-mail. Nu is er op de website een infantiele virtuele assistent met de naam "EVA".

Hieronder wat er gebeurt als je hier een vraag stelt:

Stel uw vraag aan Eva
    EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
    U zegt:Mijn werkgever vergoed nu mjn treinreizen. Uiteraard na overlegging van de kaartjes. Hoe moet dat als het papieren kaartje wordt afgeschaft?
    EVA zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.

eef Guest

Standaard Waarom is de trein van 07:38 uit Roosendaal eruit in dienstregeling 2013?

Waarom is deze trein eruit? Dit is zo onhandig! Ik ben met de trein van 07:20 veel te vroeg op school en met de trein van 07:50 te laat. Ook zullen die treinen nu heel vol zitten want normaal gesproken zitten deze 3 treinen al erg vol en moeten er veel mensen staan. En nu de derde trein er uit gaat is dit denk niet te overzien. Zou hier nog iets aan veranderd kunnen worden? Ik denk dat jullie hier nog veel klachten over binnen gaan krijgen!!

Niet Geregistreerd Guest

Angry waarom is de trein van 07:38 in rozendaal weg in 2013?????????????????????????????

ik vind dit zeer onterecht omdat ik dan mijn trein niet meer kan nemen
    ik kom nu altijd te laat of veel te vroeg op school aan!!
    dit vind ik echt niet kunnen!!!
    kunt u dit aub verranderen!!!

Rilena de Malle Guest

Unhappy Klacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste meneer/mevrouw,

Nadat ik te horen kreeg dat mijn geliefde trein van 07:38 vanuit Roosendaal niet zal vertrekken in 2013, ben ik zeer vertoornd en teleurgesteld in de NS. Omdat ik een student ben, die graag uitgerust naar school wilt gaan, en ook niet te laat wil komen om mijn lessen volledig te kunnen volgen, vind ik deze regeling volstrekt absurd. Daarom vraag ik u dus ook vriendlijk, doch dringend om dit zo spoedig mogelijk te wijzigen. Zoals ik vernomen heb, ben ik niet de enige die zich erg beledigt voelt. Ook houd ik niet van drukke treinen, die nu bestaan. Maar wanneer u deze geliefde (door velen) trein verwijdert, zullen we helemaal tegen elkaar moeten staan, waar ik volstrekt niet tegen kan. Ik vertrouw op uw medewerking!

M.v.g.
    Rilena de Malle

Krijn Vermeer Guest

Thumbs down Nep naam?

3X Posten door dezelfde persoon? Dan ook nog met zo'n (nep) naam? En dan vol taalfouten? (d/t, onvolledige woorden) Zul je wel lekker serieus worden genomen! Vèèl te vroeg op school? Nou wat een ramp als je er een kwartiertje eerder bent zeg. Als je niet tegen drukte kunt, woon je in het verkeerde land. En dan ook nog student, nou nou wat een goede klant voor NS, whahahahaha! Je lijkt me zo'n over het paard getilde student(e) die al zonder ooit iets gepresteerd te hebben, alle wijsheid in pacht denkt te hebben. Nog nooit ergens geweest, maar de grootste praatjes. Er gaat trouwens ook nog een trein om 07:26, maar dat zul je als alwetende wel niet gezien hebben.

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

nsklachten

klachten ns

ns klachten

klachten ns dienstregeling

klachten n.s.

adres ns klachtenservice

adres Ns klachten

Klachten indienen bij NS

klachten in de ns

klachtenns