+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 70

Onderwerp: Klacht willen indienen

Unregistered Guest

Angry

Hoe kan het toch dat mijn vriendin op zondag 14 november 2010 van Oss naar Zandvoort er 4 uur over heeft gedaan om in Zandvoort te komen?
    Ik vind dit heel erg raar
    Er word niks aangegeven door de NS als er werkzaam heden zijn!
    het openbaar vervoer van de NS is op dit moment een grote drama!

lombu@zeelandnet.nl Guest

Angry toilet station roosendaal

vrijdagavond 26/11 2010 wilde ik gebruik maken van het toilet op het station van roosendaal, na inworp van 50 eurocent kwam ik binnen. het toilet was niet om aan te zien viezigheid op de vloer zoals gebruikt wc papier, koffiebekertjes en andere rommel. bovendien ontbrak het schone wc papier en was er geen gelegenheid om je handen te wassen. dit alles is dus geen 50 cent waard en heel klant onvriendelijk, slechte beurt van de ns. ik verwacht van de ns een verklaring hierover.

Niet Geregistreerd Guest

Wink NS zuigt

NS medewerkers weten nooit wat er gaande is!!!

waar gaat al dat geld naartoe??

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down Klacht

Een dagje uit met de trein lekker makkelijk maar niet echt goedkoop.
    Ik ga met mijn vrouw en mijn zoon (11 jaar) naar Valkenburg.
    Het eerste gedeelte van de rijs was met de NS de trein was van binnen vies.
    Het tweede gedeelte van de rijs was met Veolia deze trein zag er 100% beter uit.
    Na een dagje in Valkenburg te zijn geweest terug naar huis.
    Het eerste gedeelte met Veolia daarna overtappen dus met de NS.
    Daar ging het fout op het boord stond paron 4 wachten wachten en wachten tot er een machinist van Violia ons aansprak en vroeg waar we naar toe moesten.
    Toen wij de plaats noemde zij hij dat het paron 2 moest zij.
    Na wat rennen in de trein ingestapt van de NS en weer een vieze trein.
    Het is jammer dat het bedrijf geprivatiseerd is en niet meer van de Nederlandse staat.

Niet Geregistreerd Guest

Thumbs down onduidelijkheid ns station

Vandaag naar krommenie-assendelft geweest de terug weg leverde veel problemen op doordat de perrons heel onduidelijk zijn wat betreft op welk perron je zit. Op perron 1 staat perron 2 met een blauw bord aangegeven er staat nergens een paal met nummer 1 erop.
    Op spoor 2 staat spoor 1 met een blauw bord aangegeven heel verwarrend kan het a.ub. wat duidelijker kan me voor stellen dat het voor ouderen heel lastig is.
    Toen richting uitgeest daar overstappen richting Den-Haag centraal ik kom hard aanrennen trein rijdt net weg hij zit mij rennen is dit normaal ? vraag ik me af.

Niet Geregistreerd Guest

Angry

Weet iemand waar je klacht bij de NS serieus genomen wordt ?

Ten eerste worden we gedwongen om een OV chipkaart aan te schaffen, omdat je anders niet meer kunt reizen. Deze kaart wilden we kopen bij een automaat, echter kwam deze er niet uit.

Bij station Leiden contact opgenomen met de info balie. De kaart zou opgestuurd worden.

Niets gekregen. Contact opgenomen met de klantenservice. We moeten de klacht schriftelijk indienen met declaratiebon en afschriften e.d.

Brief gestuurd naar klantenservice, na 3 weken antwoord ontvangen dat ze geen geld terugbetalen omdat er geen originele declaratiebon bij is gesloten (wel kopieën)

Gebeld met de klanten service
    Meneer ik kan u niet helpen. U moet een nieuwe brief sturen met originele bon

En dan vinden ze het vreemd dat er zoveel vandalisme en agressie in het OV is

Niet Geregistreerd Guest

Standaard bedelaars in de trein

Ik reis dagelijks tussen Den Haag Centraal en Amsterdam Centraal, het valt mij op dat er bijna dagelijks bedelaars in de trein zitten tussen Schiphol en Lelylaan/Slotermeer. Ik weet zeker dat die mensen geen kaartje hebben en het is ongelofelijk vervelend want ze zijn heel brutaal en gaan gewoon door met hun zielige verhaal op hangen. Kan er wat vaker controle komen op dat traject?

jurjen Guest

Standaard Inconsequent en denigrerend gedrag NS personeel

Deventer-Nijmegen (aankomst 8:44). Meisje naast me had een gekort kaartje gekocht, was vergeten dat voor 9 geen korting geldt (ze had een kaartje Enschede-Nijmegen met korting). Conducteur merkt 't op en neemt het kaartje in. Vervolgens tussen Arnhem en Nijmegen komen er 2 zware jongens AKA controleurs. De controleur spreekt het meisje denigrerend toe en beboet haar VOLLEDIG. Let wel; haar eerdere kaartje is haar ontnomen! Ook als de hele coupe bezwaar maakt en haar verhaal bevestigt kunnen zij rekenen op een snauw van de controleur; inclusief mijzelf (Zonder aan te kijken:"Als ik wil dat u zich ermee bemoeit, vraag ik u wel om een mening".)
    Het is mij vaker opgevallen dat mondige en weerbare figuren veelal met rust worden gelaten, maar minder strijdbare mensen vaak zeer vernederend worden toegesproken. Laf.

Het controlerend NS personeel en het OV personeel in het algemeen heeft recent vaak te maken gehad met agressie van passagiers. Uit onderzoek is onomstotelijk te concluderen dat inconsequent gedrag van een autoriteit agressie in de hand werkt. Vandaag gaf ik mijn mening, maar wanneer er een medepassagier onrechtvaardig en onheus wordt behandeld vind ik het mijn plicht om voor hen op te komen. In mijn geval zal dat zonder geweld gebeuren, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die dit niet kunnen onderdrukken. Mijn vertrouwen en krediet van het NS personeel is geslonken tot een vriespunt en ik ben buitengewoon boos over het gedrag van het NS personeel. Ik denk dat dit voor een aanzienlijk deel van de betreffende coupe ook geldt zover zij niet al geringschattend over de NS dachten. Is er een richtlijn voor dit soort gedrag? De NS kan haar handen niet in onschuld blijven wassen. Wat dienen we als klant te doen in zo’n geval?
    Ik zal mij in het vervolg geen gelegenheid voorbij laten gaan om het NS personeel te vragen naar hun naam wanneer zij zich van bedenkelijk gedrag bedienen en er een hopelijk passend vervolg aan geven.

Niet Geregistreerd Guest

Angry doorlopende NS-kortingskaart werkt niet en nu moet ik 11euro betalen aan NS?!

Ik heb een NS-kortingskaart. Een paar maanden geleden is deze kaart automatisch verlengd en door mij betaald en kreeg ik geen nieuwe kaart. Nu blijkt hij beschadigd te zijn en kan de conducteur met zijn pda net controleren of hij nog geldig is waardoor hij met het NS-hoofdkantoor moet bellen. Mij maakt het niet veel uit, maar conducteurs vinden het uiteraard vervelend. Vandaag heb ik de NS-klantenservice gebeld die mij doodleuk vertellen dat ik 11euro moet betalen voor een 'duplicaat'. Ik heb aangegeven dat ik in de eerste plaats een probleen van hun oplos. Als ik dan 11 euro moet betalen wordt het wel de omgekeerde wereld. Waarop de medewerker antwoord dat ik een bezwaarschrift kan indienen na dat ik 11 euro heb betaald. Ik heb wel meer te doen dan dat! Ik zal mijn kortingskaart opzeggen. En daarna een nieuwe aanvragen, dan krijg je hem voor niets. Onwaarschijnlijk dat de NS geen maatwerk levert. Ik ben mijn kaart toch niet kwijtgeraakt?

Niet Geregistreerd Guest

Standaard Werk aan het spoor

IK MOEST VANMORGEN ZOALS ZOVEEL MENSEN WERKEN WE ZOUDEN MET DE BUS NAAR WEESP
    DE NS HUURT BUSSEN IN DIE BUSCHAUFEURS RAKEN HIER DE WEG KWIJT WORDEN ER ZO MAAR INGEGOOID
    KRIJGEN ALLE MENSEN OVER ZICH HEEN WE HEBBEN ER EEN UUR OVER GEDAAN ALLEEN VAN ALMERE OOSTVAARDERS NAAR ALMERE STAD EN DAAR STONEN OOK WEER ZOVEEL MENSEN TE WACHTEN DIE ER NIET MEER BIJ KONDEN ,ALLEMAAL MENSEN DIE NAAR HUN WERK MOETEN HET WAS INMIDELS 7 UUR,IK BEN VANAF ALMEREOOSTVAARDERS TOT MUIDERPOORT EEN UUR EN 5KWARTIER ONDERWEG GEWEEST.
    eN OM VIER UUR WAS IK VRIJ EN WAS NOTA BENE OM KWART VOOR ZES THUIS,ER STOND 1BUS IN WEESP EN WEL 150 MAN DIE ERIN WILDE WE LEKEN WEL VEE WAT ERIN GEDUWD WERD IEDEREEN WOU MEE.
    NS KUNNEN JULLIE NOU NOOIT EENS WAT GOEDS REGELEN ER PASSEN NIET ZOVEEL MENSEN IN EEN BUS ALS IN DE TREIN,ALLEMAAL BOZE MOEIE MENSEN DIE HEEL VEEL BETALEN EN GEWOON NAAR HUIS WILLEN EN WE PASSEN NIET IN EEN BUS MET ZOVEEL MENSEN,
    IK ZIE OP TEGEN MORGEN HOOP DAT DE NS HIER WEL IETS VAN HEEFT MEEGEKREGEN.

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

nsklachten

klachten ns

ns klachten

klachten ns dienstregeling

klachten n.s.

adres Ns klachten

adres ns klachtenservice

klachtenformulier ns

Klacht naar de NS

klachtenns