+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 72

Onderwerp: Klacht willen indienen

Guest

Standaard Klacht willen indienen

Ik wil i.v.m. met een belachelijke actie tegen mijn oude vader, een (schriftelijke) klacht bij de NS neerleggen. Nergens op de site van de NS kom ik een adres tegen. Waarheen adresseer ik een klacht?

Mcn NSR Guest

Standaard

NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ Utrecht

Guest

Standaard Re: Klacht willen indienen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niet content
    Ik wil i.v.m. met een belachelijke actie tegen mijn oude vader, een (schriftelijke) klacht bij de NS neerleggen. Nergens op de site van de NS kom ik een adres tegen. Waarheen adresseer ik een klacht?
    haha, bejaarden pesten, is dat een nieuwe hobby van de frustie ns medewerkers!!
    gewoon naar de rechtswinkel gaan die weten er wel raad mee, je verhaal doen, toen ik er naartoe ging lagen er genoeg klachten over de NS.
    het blijft een trieste bedoeling de NS, als je nergens meer kunt werken ga je naar een sociale werkplaats of de NS

Guest

Standaard

niemand verplicht je met de trein te reizen! ga je toch lekker in een stuk blik in de rij staan?

Mcn NSR Guest

Standaard

Er zijn mensen die aangewezen zijn op het openbaar vervoer. En als hun reis niet verloopt zoals zij dat graag zouden willen is dat vervelend. Door het ontbreken van verdere informatie in dit geval valt er verder niet .
    Laatst gewijzigd door Niet Geregistreerd; 04-12-12 om 23:23.

Guest

Standaard

En bij geen reactie google dan even op klachten ns, kom je ook de site van geschillencommissie tegen.

Mcn NSR Guest

Standaard

Geschillencommissie Openbaar Vervoer
    Postbus 90600
    2509 LP Den Haag

Guest

Standaard

Waarom kan dit niet gewoon via een online formulier? Waarom nog allemaal zo ouderwets? Precies, om het de mensen niet makkelijker maar moeilijker te maken.

Guest

Standaard bereikbaarheid perrons station Geldermalsen

voor minder validen (b.v. heup-knie-long-hartproblemen en moeders met kinderwagentjes) zijn de perrons station Geldermalsen moeilijk te bereiken, zulks i.v.m.hoge tot zeer hoge trappen,wanneer wordt hier ies aan gedaan?

Unregistered Guest

Standaard dubbel betalen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ;610
    ook weer zoiets. Ik kocht voor mij en mijn 2 kids een trein kaartje.
    zie ik later op mijn rekening dat er 2x de kaartjes van mijn kids zijn afgerekend
    . oke het waren maar railrunners.. dus normaal 5 euro,.... maar wel raar nu ineens 2x 5,..alsof ik met 4 kinderen op stap ging? en nergens kan je dit bij de ns verhalen....

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

nsklachten

klachten ns

ns klachten

klachten ns dienstregeling

klachten n.s.

adres ns klachtenservice

adres Ns klachten

Klachten indienen bij NS

klachten in de ns

klachtenns