+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 99

Onderwerp: NS Meeting

Guest

Standaard

Komen d'r ook mensen met verstand van remmen op de meetingm de mijne piept een beetje bij het remmen. Nu ik hier toch op 't forum zit, op hoeveel moet de bandenspanning staan ??

Guest

Standaard

Mijn diesel-loc heb ik laten chippen. Hij is voorzien van een Milltek. De New RS4 18" flensen zijn helemaal te gek. Maar wat 'm echt afmaakt, zijn de sideskirts. (Wel lastig te vinden trouwens, sideskirts in die lengte).

Guest

Standaard

Wanneer is de volgende meeting?

Heb zin om jullie allemaal te ontmoeten, heb zelf een roze trein.
    Wilde eerst een witte aanschaffen maar FRed was me voor en aangezien we veel van dezelfde clubs bezoeken (blue oyster e.d.) leek dat me teveel van het goede.

Maar goed, wanneer de volgende?
    FRed en ik zijn er klaar voor.

Guest

Standaard

damn, en ik maar zoeken naar een meeting plek waar ik met mijn 138 goedere wagons naar toe kon, maar ik heb het gevonden.. lijkt al of dat ik jullie van maar plekker ken.. voel me al helemaal thuis..

waar doen we meeten..?

Guest

Standaard

Heb vandaag eindelijk mijn geimporteerde ICE op kenteken gekregen! Wanneer kan ik hem komen showen???

Guest

Standaard

Ik vind die meetings echt leuk! Kan ik lekker in de achterste coupé van mijn Koploper internetten!

Hebben we ook nog een diner in de stationsrestauratie? Dan kan ik daar ook nog internetten tijdens het eten!

Ik heb trouwens honderd meter katvervanger besteld bij EPS! Niet voor in de bami, maar voor onder mijn Koploper. Van voor tot achter!

Guest

Standaard

Mijn Sprinter staat alweer te koop. Krijg een zere rug van de stoelen in de eerste klasse. En ik rij teveel, dus ik zoek nu een snelle diesellocomotief.

Guest

Standaard

Iemand een idee hoe ik de service-interval indicator van mijn 1600-locomotief kan resetten. Eikels in de NS-werkplaats in Tilburg zijn hem vergeten te resetten!

En volgens de dienstregeling kom ik de komende weken niet in de buurt van Tilburg.

Desnoods wil iemand op de meeting het resetten met RAIL-com?

Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CRZ
    Mijn Sprinter staat alweer te koop. Krijg een zere rug van de stoelen in de eerste klasse. En ik rij teveel, dus ik zoek nu een snelle diesellocomotief.
    Goede beslissing! Diesellocomotieven zijn veel beter dan electrische! Zie ook station Le Mans. Daar komen de dieseltreinen ook altijd als eerste aan!

Ga je er nog een verchroomde koevanger op monteren?

Guest

Standaard

Gespot: gele trein op Utrecht CS.

Vast een bezoeker van hier!

+ Plaats een Reactie

Visitors found this page by searching for:

klachten tunex

tunex klachten

sideskirts voor treinen

SEO Blog

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten