+ Reply to Thread
Showing results 91 to 98 of 98
Page 10 of 10
FirstFirst 8 9 10 ... LastLast

Thread: NS Meeting

1. Guest
    Ik heb een set verchroomde verlanginsveren gekregen van Sjaakhondekop. Nu zoek ik nog een werkplaats waar ik ze onder mijn gechipte dieselloc kan monteren (die trouwens veel fijner rijdt dan een elektrische locomotief).

Fred heeft er geen gereedschap voor op Station Alexandium. Wie-o-wie weet een adres? :cry:

2. Guest
    Ik heb een set verchroomde verlaginsveren gekregen van Sjaakhondekop. Nu zoek ik nog een werkplaats waar ik ze onder mijn gechipte dieselloc kan monteren (die trouwens veel fijner rijdt dan een elektrische locomotief).

Fred heeft er geen gereedschap voor op Station Alexandium. Wie-o-wie weet een adres? :cry:

3. Guest
    Computer bleef hangen! #!"_&%&_-Indiërs! :evil:

4. Guest
    voor € 25,- kan ik het kilometerstand van je trijn terugzetten ik kan hem ook chiptunnen goeie preis toch

sambalbij?

5. Guest
    owja zodra ik veel klant heb kan ik snel uit het kosten zijn dit was een groot investering maar als ik reclame ga maken dan komt alles goed moet wel je kan ook dan de verzekering en de liesmaatschap oplichteren

6. Guest
    Ben voor de zoveelste keer te hard langs een rood sein gereden. Nu raak ik waarschijnlijk mijn machinistendiploma kwijt.

En ik denk dat er een taakstraf aan zit te komen. ops:

7. Guest
    Pfff, vanmiddag de trein van FRed gechipt, wát een hok is dat. :cry:

Die gast kan volgende keer beter een roze auto nemen, heb er een schrale ster van. :mrgreen:

8. Guest
    Kom dan ook bij ons! De mannen van TuneNS!

+ Reply to Thread
Page 10 of 10
FirstFirst 8 9 10 ... LastLast

Tags for this Thread