PDA

Bekijk Volledige Versie : !@#$ Klote conducteur

Niet Geregistreerd
26-04-11, 11:41
Hey allemaal,

Ik reed gister (25-4-2011 om 19:23) van Middelburg tot Roosendaal. Blijkbaar was wegens pasen de ov-chip niet geldig. Ik had afgesproken met de conducteur om bij de eerst volgende halte een kaartje te halen. Dus dit deed ik. Hij zag me de trein uitgaan. Nadat ik me kaartje had gekocht op het perron en weer terug rende naar de trein. Deed hij letterlijk de deur voor mijn neus dicht.

Me zus die toen nog in de trein zat, sprak hem hierop aan en hij zei dat de reden dat hij de deur dicht deed en geen 5 sec langer kon wachten was dat hij me niet herkende. Oftewel een dikke kut smoes. Het gaat hierover de conducteur van de trein: 1217.

Niet Geregistreerd
30-04-11, 16:49
ING en SNS passen werken niet op de kaartjesautomaten die nl zijn voorzien van zogenaamde beter beveiligde software. En de loketten zijn ook dicht. En dus moeten wij zwart rijden. De grootste mismieter van NS Maastricht is de waardeloze perronchef. En de loketten zijn al om 19.50 dicht terwijl ze open moeten zijn tot 20.00 uur. Ik ga voortaan zwart rijden. NS moet zich kapot schamen. Het meest waardeloze bedrijf van de eeuw. Goed KUT FOUT.

Niet Geregistreerd
30-04-11, 16:52
De kaartjesautomaat van Maastricht Randwyck doet het al een jaar niet meer er is ook geen loket en ik moet al een jaar zwart naar Maastricht Centraal rijden.

GOED KUT FOUT