PDA

Bekijk Volledige Versie : Interrrrrcity wordt stoptrein

Niet Geregistreerd
29-03-11, 22:43
Geachte heer, mevrouw,

Graag wil ik mijn onvrede uitspreken over het feit dat de intercity van 20.35 uur uit Rotterdam naar Leeuwarden, met overstap naar Groningen, plots is veranderd in een stoptrein!!!? Al 2 uur lang luisteren wij naar de gerustellende berichten van de conducteur dat de trein na Zwolle alleen nog Assen en Groningen aan zou doen. Echter sinds het treinstel van Leeuwarden losgekoppeld is, blijkt deze interrrrrcity (zoals meermalen door de intercom geschreeuwd werd) een stoptrein en zijn we in Meppel gestopt.

Ik vraag mij terdegen af hoe een dergelijke wijziging op kam treden en wie er baat bij heeft. Immers staat overal aangegeven dat deze trein niet op de tussengelegen stations zal stoppen. Er zullen hier dus ook geen reizigers staan wachten, want volgens de dienstregeling komt er helemaal geen trein. En ook zal niemand uit de trein willen, want mensen verkiezen niet voor niets een interrrrcity en zullen dus allemaal naar Assen of Groningen willen.

Al met al ben ik hier dus behoorlijk chagrijnig van. De reis van Rotterdam naar Groningen is vervelend lang, dus lossen we dit op door de snellere verbinding te nemen. Echter als dit zonder aanwijsbare reden halverwege de reis door de NS door de neus geboord wordt, verwacht ik hier een aardige compensatie voor.

Dus NS: wat heeft u mij te bieden? Ik ben bereikbaar op s1397168'apestaartje'student.rug.nl

Mvg,

Mevrouw De Bruijn

PS: bedankt voor de gratis wifi, zo kan ik mijn klacht snel en efficient indienen.