Bekijk Volledige Versie : Gadverdamme, Thalys aktie dag eerder. Bah!
ja vorige week het persbericht gelezen en verschillende kranten zoals in de Spits en zo over de 10 euro aktie blijkt dus dat dit persbericht fout was en de verkoop een dag eerder is begonnen.
Ik al helemaal klaar voor vannacht om proberen kaartjes te krijgen blijken ze dus al uitverkocht te zijn omdat ze eerder zijn begonnen.
Vertrekken de treinen altijd te laat beginnen ze nu gewoon een dag eerder met de verkoop. Wanneer gaat het eens een keer goed bij jullie?
IK HEB EEN HEKEL AAN DE NS. IEDEREEN MAG HET WETEN. IK HEB EN EEN HEKEL AAN DE NS, HET PERSONEEL, DE TREINEN, DE PRIJZEN, HET FEIT DAT JE ZE NOG NIET EENS KUNT EMAILEN IN 2006, IK HAAT DE NS!!!
Uw reactie is begrijpelijk. In die zin dat u baalt. U schrijft dat u ook een hekel heeft aan het personeel van de NS. Daar raakt u mij persoonlijk, terwijl mijn inzet ten gunste van de reizigers altijd optimaal is. Daar betalen zij tenslotte ook voor en hebben zij recht op. Uw frustratie zou u niet op het gehele personeel moeten richten, lijkt mij.
Wat kunnen NS'ers toch ongelooflijk vermoeiend zijn!! Lees zo'n klacht nou eens, begrijp nou eens dat een mens even enorm gefrustreerd is, en begrijp nou eens dat een mens dan niet zo genuanceerd is!!
Dat heet empathie.
En werkt een stuk beter dan belerende reactietjes
johan
:shock: schelden maar wel de voordeeltjes er uit slepen? Typisch Hollands en Thalys is gèèn NS! Steek je neus eens over de grens: soms maar èèn trein p/u en in weekends zelfs èèn per 2 uur! Op de NS site stond duidelijk dat de actie begon in de nacht van 31/05 op 01/06! LOSER!!!!!
Schelden? Voordeeltjes? Loser?
Als ik een week eerder in kranten en online lees over deze aktie die zou starten in de nacht van 1 op 2 juni ga ik daar vanuit en ga dus niet neurotisch elke dag checken of het wel klopt. Dat de ns op de dag zelf het een en ander aanpast zegt genoeg. Mijn neus steekt al mijn hele leven over de grens aangezien ik voor mijn werk heel de wereld over ga dus wat zeik je nou. Ik betaal me blauw aan reiskosten en dat is ok maar daar gaat het hier ook helemaal niet over. Dat Thalys geen ns is en ns geen pro rail komt me onderhand mijn strot uit. Fuck you all! Jullie zijn een en dezelfde en als ik ik wil schelden op de ns en al zijn medewerkers doe ik dat. Dat sommige medewerkers dit zo persoonlijk nemen zegt ook al genoeg en getuigt zoals hierboven al gezegd inderdaad van een gebrek aan empathie.
De ns suckt en de prijzen moeten gewoon omlaag. Dit ontkennen heeft geen zin aangezien iedereen in Nederland dit ook vind en voelt. Het hoeft niet gratis maar hoe het nu gaat slaat helemaal nergens op.
Oja, volgende week zaterdag gratis 1000 euro afhalen bij mij thuis in Berlijn. In de nacht van 15 op 16 juni.
Dat uw reactie begrijpelijk is heb ik al geschreven. Als het u voldoening geeft om af te geven op het gehele NS-personeel moet u dat gewoon doen. Waarom zou de NS de tarieven moeten verlagen? Er zijn voldoende reizigers om daar niet aan te hoeven te denken. Ook de jaarcijfers zijn positief, dus? En als u nog steeds denkt dat de NS en ProRail een en het hetzelfde bedrijf zijn loopt u achter.
Dat uw reactie begrijpelijk is heb ik al geschreven. Als het u voldoening geeft om af te geven op het gehele NS-personeel moet u dat gewoon doen. Waarom zou de NS de tarieven moeten verlagen? Er zijn voldoende reizigers om daar niet aan te hoeven te denken. Ook de jaarcijfers zijn positief, dus? En als u nog steeds denkt dat de NS en ProRail een en het hetzelfde bedrijf zijn loopt u achter.
DUH! Als je een monopolie bezit hoef je daar inderdaad niet aan te denken nee en blijven de reizigers vanzelf komen. OMDAT ZE NIET ANDERS KUNNEN OEN! Maar onderussen wel allemaal sjagrijnig en ontevreden over de NS. En als je niet weet dat je als monopolist niet anders kan dan winst maken (zelfs met waanzinnig slechte service) loopt u achter.
:shock: is pieter plotsklaps veranderd in Jan? :)
De service van de NS kan op een aantal punten best beter worden. Met meer dan een miljoen reizigers per dag zal daar een percentage mensen onder zitten die niet tevreden te stellen is. En daar vallt u, beste Jan, waarschijnlijk onder. De reiziger kiest vrijwillig voor het vervoer per trein. Verschillende overwegingen zullen daaraan ten grondslag liggen. U bent trouwens de eerste die mij Oen noemt, wel leuk. :D Om even een tipje van de sluier op te heffen, binnen de NS zijn wij druk bezig om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Nu, maar ook in de toekomst. Mede om toekomstige concessies binnen te halen.
Jan is Jan en Pieter is Pieter lijkt mij. Is dit zo onduidelijk?
Eigenlijk ben ik best wel eens tevreden over de NS hoor, bijvoorbeeld als de trein op tijd vertrekt en op tijd aankomt. Dat ik in die tussentijd ook nog eens rustig kan zitten zonder van alle kanten lastig gevallen te worden door hard blerende bellers of debielen met hun 'iPod' op 10 werkt hierbij alleen maar mee. Kan hier dan echt niets aan gedaan worden?
En kan je mij verklaren waarom de NS niet tebreiken is via email maar alleen maar via een telefoonnr waar je te woord word gestaan door een van de vele receptionistes die je als enige advies geven om een brief te sturen? Sorry maar leven jullie nog in de jaren tachtig? Een brief sturen? Nou ik heb er wel eens een moeten sturen en wel om mijn machtiging in te trekken. Die is nooit ontvangen volgens jullie en ook de tweede kwam nooit aan. Denk niet dat dit antwoord binnne enkele weken werd gegeven maar deze fijne vorm van communiceren heeft in totaal wel zes maanden geduurt.
Kom op man! Start met een online formulier en maak gebruik van email adressen zodat in een keer de juiste mensen worden bereikt. Ik zal dit verder niet uitleggen maar dat dit werkt hebben duizenden bedrijven wereldwijd al wel bewezen dus ik weet niet waar jullie nog op wachten. Ik weet dat een monopolist niet hoeft te haasten dus ik gok dat het nog wel zal duren voordat er concurrentie zal zijn (als die ooit nog zal komen). Kijk, bij KPN kon ook nooit niets totdat er concurrentie kwam en toen was opeens wel van alles mogelijk. Tja, hoe verassend.
Ik kan alleen maar medelijden met je hebben dat je nog nooit door iemand een oen bent genoemt. Je heeft ongetwijfeld niet de juiste mensen om je heen maar slechts hielelikkers die alles zeggen zolang het maar in hun voordeel is. Het kan natuurlijk ook aan jezelf liggen... ;)
TIP. Vraag nu eens gewoon aan de reizigers zelf wat ze nu graag zouden willen zien veranderen en wat ze goed en slecht vinden. Start eens een landelijke enquete en dan zowel online als op de jaren tachtig manier. Verstuur deze aan alle Nederlanders, deel het uit op elk station en laat het achter in alle treinen. Of zijn jullie helemaal niet geinteresseerd in de mening van de reizigers?