01-06-06, 11:56
Toen ik de aanbieding zag van de thalys naar parijs voor 10 euro (enkele reis) wist ik dat ik deze wilde boeken. Uiteraard lag de site van de ns direct om 24:00 uur plat! Ik was heel blij toen ik via de site van thalys toch zelf een kaartje online kon boeken (bij ns-internationaal). Op de homepage stond een link naar deze speciale aanbieding waar nof een extra werd bevestigd dat de reis rotterdam-parijs in juli en augustus 10 euro zou kosten. Toen ik echter de gegevens invulde om op 7 juni te vertrekken kwam hierbij een prijs te staan van ruim 60 euro! Ik heb t nog enkele malen gechekt maar de prijs van 10 euro was niet te boeken!!!! Voor de terugreis parijs-rotterdam op 9-7 was dit wel het geval!! Ik vind dit een hele slechte zaak, vooral omdat de site zelf aangeeft dat alle reizen in die periode dezelfde prijs hebben. Ik wil eigenlijk alsnog een kaartje voor deze prijs, aangezien ik zeker weet dat als de juiste prijs erbij stond ik zeker de kaartjes had gehad! Maar de NS zal vast met een verhaaltje komen over hoe ik t fout heb gedaan of iets dergelijks om eronderuit te komen!
Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?
Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?