Bekijk Volledige Versie : NS rep
Als je tegen je werkgever, je klant of wiedanook zegt dat je later of niet komt vanwege de treinen..
dan snapt iedereen dat.. dat zegt genoeg over de reputatie van de nederlandse spoorwegen eh..?!
Maar als je zegt dat je te laat bent door (niet standaard) files dan is dat ook een acceptabel excuus, dus wat zeik je nou?
Ja zeiken kunnen we allemaal en het file probleem is ook een ander echt probleem. Zeiken is niet altijd negatief en ik vind dat er redenen genoeg zijn om te zeiken. Het is een structureel probleem van de ns en ik vraag me nu eigenlijk eens af waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn en wat nu eigenlijk de bedoeling is. Elk jaar de prijzen omhoog gooien is zeker niet een van de oplossingen.
YHN 'wist het ineens' ..en Joris is wellicht een realistisch reiziger.. over zeiken gesproken.. domeinnaam begrepen?! oppositie of schaap!? behh...
Niemand, maar dan ook niemand heeft jou verteld met de trein te gaan.
Het is nog steeds vrije wil, dus ga maar lekker fietsen of in de file staan.
MAAR BLIJF UIT DE TREIN. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Wat een achterlijke reactie van koektrommeltje!!
Ben je altijd zo agressief? :roll:
Of had je je moment niet?
Johan
Als NS-er (machinist) ben ik blij met elke (betalende!) reiziger, want zij zorgen voor mijn salaris. Als een trein vertraging heeft of zelfs uitvalt kan dat voor een reiziger vervelende gevolgen hebben. In ieder geval ongemak. En als zij dan negatief over het treinproduct praten kan ik dat begrijpen. Maar Joris, is er structureel iets fout bij NS? Wat precies en wat kunnen we er volgens jou aan veranderen? En waar we mee bezig zijn? Op een zo goed mogelijke manier meer dan één miljoen reizigers per dag vervoeren. Ik vind het fijn om bij de NS te werken, mede omdat ik weet wat wij presteren en dat er constant gekeken wordt hoe het nog beter kan.
als collega mcn sluit ik me geheel bij je aan
groet
mcnah
Ja zeiken kunnen we allemaal en het file probleem is ook een ander echt probleem. Zeiken is niet altijd negatief en ik vind dat er redenen genoeg zijn om te zeiken. Het is een structureel probleem van de ns en ik vraag me nu eigenlijk eens af waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn en wat nu eigenlijk de bedoeling is. Elk jaar de prijzen omhoog gooien is zeker niet een van de oplossingen.
:shock: Dat vertragingen en files alletwee problemen zijn is natuurlijk een "open deur". Maar het geeft wel aan dat er in Nederland een klein mobiliteitsprobleem is. Klein? Ja, klein. Objectief gezien stelt 15 of 20 minuten vertraging of file natuurlijk geen reet voor en daar gaat het meestal over! De uitzondering die langer duurt is meestal te wijten aan een calamiteit en calamiteiten zullen altijd en overal blijven voorkomen! Naast spoor en wegverkeer heb je echter geen alternatief. Daar kun je jezelf een hartverknettering voor ergeren, maar daarmee kom je niet sneller op je bestemming. Het zou in dit land goed zijn als wat meer mensen zich eens zouden neerleggen bij zaken die ze toch niet kunnen veranderen. Veel te veel mensen maken zich nodeloos druk naar het zoeken naar de schuldige als het regent, hoog water is of het voorjaar te lang op zich laat wachten!
Plietsie
Blij dat ik motor rijd :lol:
Hoezo mobiliteitsprobleem?