PDA

Bekijk Volledige Versie : gestrand op Amsterdam centraal

31-12-05, 01:22
Nadat ik rond een uur of zeven op internet had gekeken naar de actuele reistijden was er niets aan de hand dus ik naar het station, kaartje gekocht bleken de treinen al uren niet meer te rijden. Handig dat internet!

Sta ik daar met mijn kaartje en die nssertjes maar lullen dat ze niets weten en dat ik via de klantenservice na het invullen van een formulier mijn geld terug kan krijgen. Ook goed geregeld, NOT!

Ze kunnen allemaal de ****** krijgen daar en ik dacht dat jullie er niet meer waren maar net op tijd weer online voor mijn gal. :)

31-12-05, 11:27
Vergeet die vergoeding maar, heb ik nog nooit gekregen althans..

31-12-05, 11:29
Vergeet die vergoeding maar, heb ik nog nooit gekregen althans..

Ik heb die vergoeding voor iets soortgelijks wel gekregen maar dat heeft wel een maandje geduurd ofzo.

31-12-05, 13:16
Maar waarom moet het allemaal toch zo omslachtig?

31-12-05, 23:50
Euhm... als je een willekeurig NS-station binnenwandelt, staan er hele grote borden en er werd vanaf 18:00 constant omgeroepen dat er na 18:00 geen treinen meer reden vanaf Utrecht CS naar Amsterdam, Den Haag en Rotterdam...

Volgens mij is het meer een kwestie van niet opletten, en dan vervolgens NS de schuld geven... :?

02-01-06, 09:13
Inderdaad Roodkapje zo is het, opletten.

Je hebt altijd nog mensen die de hele dag met hun telefoontje of MP3 doppies in hun oren lopen.......... Goh er rijdt geen trein meer.. Huh hoe ken dit nou%&^%& en een ander heeft het weer gedaan.

03-01-06, 14:13
Daarom koop ik dus altijd een kaartje zonder datum, ook al is het kaartje bedoeld voor dezelfde dag. Ik stempel pas net even voordat ik instap, en rijdt er dan niks dan heb ik niet gestempeld en kan ik het kaartje een andere keer gebruiken.

20-12-06, 11:47
Daarom koop ik dus altijd een kaartje zonder datum, ook al is het kaartje bedoeld voor dezelfde dag. Ik stempel pas net even voordat ik instap, en rijdt er dan niks dan heb ik niet gestempeld en kan ik het kaartje een andere keer gebruiken. het is zo dat bij een grote storing een kaartje kan inleveren bij een loket van de NS, dan krijg je je geld terug

07-03-07, 21:21
ik had even een vraagje.. want twee weken geleden heb ik 3uur vertraging gehad door een auto in botsing met een trein,
ze zeiden dat je ns moet mailen maar nergens een email adres
(klantenservice bellen of schiet ik daar niks mee op?)
is het nog de moeite waard om actie te ondernemen dat ik vergoeding krijg of is het al te lang geleden?

09-03-07, 11:51
ja, maar je moet wel snel zijn. ga naar een loket. dan het gelt terug bij vertragingen brief vragen. die invullen en opsturen naar de ns. (geen postzegel nodig). dit kan tot max. 3 weken.