PDA

Bekijk Volledige Versie : Traject Leiden - Utrecht waardeloos

06-11-07, 08:28
Het is ongelooflijk hoeveel vertraging er plaatvind op het traject Leiden - Utrecht. Gisterenavond 5 November 2007 reden er geen treinen rond 6 uur. Vanochtend 6 November sta ik om 8 uur weer vast op Alphen a/d Rijn. Als ik bij familie of bij mijn vriendin op bezoek moet, is het opvallend dat ik echt bijna altijd wel vertraging heb, varierend van 5 minuten tot een uur. Je kunt gewoon geen afspraken meer maken. Dat komt natuurlijk ook omdat op grote stukken traject slechts 1 rails ligt. Daarnaast is het spoor opvallend slecht rond Woerden en tussen Woerden en Bodegraven schudt de trein opvallend gevaarlijk heen en weer.
Hoe denkt de NS/prorail dit te verbeteren?

06-11-07, 16:26
Het is ongelooflijk. Je hebt gelijk , ik heb er ook elke dag last van. Er gebeurt ook werkelijk niets om dit te verbeteren. Als er al een beetje wind staat of als er maar een blaadje op de rails ligt dan treed er meteen een half uur vertraging op.

06-11-07, 16:28
Echt gigantisch irritant
Vannochtend zeker 1,5 uur vast gestaan op Alphen a/d Rijn. Ik heb al meerdere malen een klacht ingediend bij de ns maar werkelijk niets wordt er aan gedaan.

Misschien moeten de reizigers ook is een keer geen rekening houden met de NS. Maar nee dan hoor je ze snel genoeg

07-11-07, 12:28
Dit kan dus echt niet meer he!!