PDA

Bekijk Volledige Versie : Kut-ns

29-09-07, 23:52
De ns is een kutbedrijf.
Het primaire doel van de ns lijkt wel reizigers frustreren.
Dat is echt het enige waar ze goed in zijn.
Ze kunnen niet eens de website fatsoenlijk laten draaien.
En dan maar verbaasd zijn dat de treinen niet op tijd rijden.
Het wordt tijd dat de ns eens echte concurrentie krijgt en dan snel falliet gaat. Wat een bundeling van onvermogen, het is ongelooflijk dat we het met z'n allen pikken.

30-09-07, 00:59
heb jij een auto?

30-09-07, 18:58
De ns is een kutbedrijf.
Het wordt tijd dat de ns eens echte concurrentie krijgt en dan snel falliet gaat. Wat een bundeling van onvermogen, het is ongelooflijk dat we het met z'n allen pikken.

ga dan lekker in de file staan en niemand zegt dat je met de trein moet reizen
en de keren dat z niet op tijd rijden kan de ns niets aan doen storing bij prorail of een zelfdoding
dus wat is nu kut ga even ergens anders zitten zeiken

26-11-07, 18:18
NS is een pleures bedrijf beter gezegd, ik heb werkelijk waar nog nooit een keer geluk gehad met de NS. Vandaag netjes aan het wachten op het perron, het mooie omroepgeluidje klinkt (ja ook bekend in de oren). De stoptrein heeft een vertraging van 20 minuten, ik dacht nou best dan wacht ik ff ga ik niet dood van, van roken wel zeggen ze dus ik stak er nog maar 1 op. Kwartier is voorbij en jawel er komt een trein aan... Op het aanduidingsbord staat netjes dat dit de trein naar utrecht is dus gaat men daar ook van uit.... Je raad het al, de deuren gaan dicht en daar is dat irritante omroepwijf weer. Dames en heren de stoptrein naar almere, lelystad staat gereed op spoor 1? Oh das mooi als ie al wegrijdt... Hebben we veel aan... Goed ik heb een trein later genomen ofwel een 3 kwartier later... En dan durven ze ook nog te controleren ook... Doe eerst je werk zelf goed en ga dan anderen controleren lijkt me. Die arme conductrice kon der ook niets aan doen maar ik heb haar niet gevraagd zo een kutbaan te nemen...

En van de auto word ik wel vrolijk maar als half niet rijdend kunnend nederland ook op de weg zit nou dan schiet het lekker op idd... lekker links rijden en als je ze dan rechts inhaalt laten ze je er niet meer tussen... Fijn hoor! Maar goed gelukkig heeft half nederland een nieuwe auto van de zaak en gaan ze wel aan de kant als ik me ouwe golfie ervoor gooi!!! Grappig is ook wel dat de bestuurder achter me ziet wat ik op mijn achterruit heb staan. Ofwel learn how too drive loser!!!

Een zwaar geirriteerde reiziger en automobilist...

plietsie
27-11-07, 00:03
NS is een pleures bedrijf beter gezegd, ik heb werkelijk waar nog nooit een keer geluk gehad met de NS. Vandaag netjes aan het wachten op het perron, het mooie omroepgeluidje klinkt (ja ook bekend in de oren). De stoptrein heeft een vertraging van 20 minuten, ik dacht nou best dan wacht ik ff ga ik niet dood van, van roken wel zeggen ze dus ik stak er nog maar 1 op. Kwartier is voorbij en jawel er komt een trein aan... Op het aanduidingsbord staat netjes dat dit de trein naar utrecht is dus gaat men daar ook van uit.... Je raad het al, de deuren gaan dicht en daar is dat irritante omroepwijf weer. Dames en heren de stoptrein naar almere, lelystad staat gereed op spoor 1? Oh das mooi als ie al wegrijdt... Hebben we veel aan... Goed ik heb een trein later genomen ofwel een 3 kwartier later... En dan durven ze ook nog te controleren ook... Doe eerst je werk zelf goed en ga dan anderen controleren lijkt me. Die arme conductrice kon der ook niets aan doen maar ik heb haar niet gevraagd zo een kutbaan te nemen...

En van de auto word ik wel vrolijk maar als half niet rijdend kunnend nederland ook op de weg zit nou dan schiet het lekker op idd... lekker links rijden en als je ze dan rechts inhaalt laten ze je er niet meer tussen... Fijn hoor! Maar goed gelukkig heeft half nederland een nieuwe auto van de zaak en gaan ze wel aan de kant als ik me ouwe golfie ervoor gooi!!! Grappig is ook wel dat de bestuurder achter me ziet wat ik op mijn achterruit heb staan. Ofwel learn how too drive loser!!!

Een zwaar geirriteerde reiziger en automobilist...

Misschien is emigreren een optie voor je?

Plietsie

15-12-07, 22:30
Kort lontje hoor!!
Wie is nou eigenlijk de loser??

15-12-07, 22:40
Profiel van deze persoon:
Gozer tussen de 18 en 21 jaar, heeft net z'n rijbewijs (beginnend bestuurder dus), denkt dat ie al een beetje kan rijden, heeft voor een paar centen en oud barrel gekocht en terroriseerd er de samenleving mee.
Denkt dat hij hier alleen is en dat de maatschappij niet zonder hem kan.
Waarschijnlijk reist hij in de trein op een (super goedkope) ov-studentenkaart en heeft ook nog een hoop praatjes.
Ik denk dat Nederland beter af is zonder dat soort gasten.

Niet Geregistreerd
06-04-11, 18:39
Wat een pro-NS stumpers op dit forum. De NS is gewoon bagger, wat er fout kan gaan dat gaat fout, te weinig zitplaatsen, vieze toiletten (als die er al zijn), te veel gesloten detectiepoortjes waardoor je heerlijk in de rij kunt wachten om het station te kunnen verlaten. Slecht werkende website.

Het is een volledig bagger bedrijf, en als er weer eens grote chaos ontstaat door wat voor reden ook, dan staat er gelukkig tig NS personeel op het station, maar helaas weten ze allemaal NIETS.

Niet Geregistreerd
28-05-11, 15:14
NS zijn hopeloos. En vooral de klote sprinters! Wat zijn dit voor vieze smerige waardeloze steeds kapotte blikke bakken?
En dan maar nooit op tijd, komt geen frisse lucht binnen, geen ramen die open kunnen, geen wc's (godzijdank), een omroepsysteem dat werkt niet, maar ze zjin nog niet achtergekomen zo dom zijn ze. En dan die controleurs die springen gelijk op je nek zodra de deuren dicht gaan. In de Intercity treinen wordt je nooit gecontrolleerd, Intercity treinen hebben altijd voorrang, mensen kunnen lekker relaxen, lekker een potje zitten internetten. De 2e klas intercity stoelen nog stukken beter dan de 1e klas sprinterstoelen en ga maar door. En wat is dit klasseverschil nog steeds met de NS? Fuck off aub en maak maar EEN KLAS van, we zijn toch allemaal hetzelfde! Lijkt verdomme nog steeds Zuid Afrika wel.

Hup weer lekker gezellig in de sprinter morgen!

guest
04-07-11, 16:35
Stupid NS stole €55 euro from me! Bastards!!! FUCK THE NS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Cuuuunts!!!!!

Niet Geregistreerd
02-10-11, 11:02
Ns kankerbedrijf gun ze de dood en niet meer!

sterf alle medewerkers van ns!

Niet Geregistreerd
03-11-11, 18:57
Geef jij maar het eerste voorbeeld simpel hersenloos stuk vullis!

Niet Geregistreerd
09-11-11, 20:08
Leuk dat je zo denkt over ns medewerkers...Heb je weleens naar je zelf gekeken? zeurpiet dat je bent.

Niet Geregistreerd
10-01-12, 16:55
Profiel van deze persoon:
Gozer tussen de 18 en 21 jaar, heeft net z'n rijbewijs (beginnend bestuurder dus), denkt dat ie al een beetje kan rijden, heeft voor een paar centen en oud barrel gekocht en terroriseerd er de samenleving mee.
Denkt dat hij hier alleen is en dat de maatschappij niet zonder hem kan.
Waarschijnlijk reist hij in de trein op een (super goedkope) ov-studentenkaart en heeft ook nog een hoop praatjes.
Ik denk dat Nederland beter af is zonder dat soort gasten.

Sorry maar de overheid betaald het reizen voor studenten. NS krijgt z'n zakcentjes wel.
Dus Nederland is helemaal niet beter af zonder zulke mensen, want die weten het tenminste te benuttigen

Niet Geregistreerd
14-01-12, 13:16
ga dan lekker in de file staan en niemand zegt dat je met de trein moet reizen
en de keren dat z niet op tijd rijden kan de ns niets aan doen storing bij prorail of een zelfdoding
dus wat is nu kut ga even ergens anders zitten zeiken

weet je wat jij moet doen ga jij maar lekker bij die kut ns wereken ....
volgens mij ben je ook een ns(b) er

Niet Geregistreerd
03-02-12, 23:28
Wat een faalhazen jullie zeg! ROT 'BEDRIJF' !!

Niet Geregistreerd
04-02-12, 09:10
Stap je toch op de fiets?
Niemand verplicht je de trein te nemen!
Ieders eigen vrije keuze.
En de treinen zitten vol, dus.............kennelijk is het toch niet zò slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krijn Vermeer.

Niet Geregistreerd
05-02-12, 20:19
Ik reis nooit met de NS maar wat ik nu allemaal hoor en zie echt een belachelijke KUT club! En dan nog van die arrogante klootzakken die de oplichters van de NS proberen goed te praten wat een en losers!!!!!!!!!! Gewoon 1 grote KUT CLUB!!!!!! Het wordt tijd dat ze is failliet gaan opzouten met die KUT club!!

Niet Geregistreerd
05-02-12, 23:28
Als je toch al nooit met NS reist heb je gèèn recht van spreken, dus: muil houden!
Waar bemoei je je mee? En leer eens fatsoenlijk ABN schrijven, dit komt zò dom over! Loser!

Niet Geregistreerd
11-02-12, 15:57
Inderdaad, de NS is een enorm kut bedrijf... ik reis al 10 jaar met de trein en ik ben er nu echt helemaal klaar mee. Zo erg zelfs dat ik besloten heb een andere baan te zoeken waar ik de NS niet voor nodig heb. Elke dag afhankelijk zijn van zo'n wanpresterend bedrijf gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Het is toch onvoorstelbaar wat er op 3 februari is gebeurd na 5 cm sneeuwval !!! Die nota bene nog ruim van te voren werd aangekondigd! Daarna laten ze doodleuk de helft van alle treinen uitvallen zogenaamd om de betrouwbaarheid te verbeteren. Wie is hier nu gek.... Dit is pure volksverlakkerij. De belangrijkste reden om dat te doen zijn de prestatie cijfers die bepalend zijn voor de bonussen van de managers. Aangepaste dienstregeling (uitgevallen treinen) tellen nl niet mee in de statistiek maar wat denk je van de besparing op operationele kosten! Normaal rijden er ca 3500 treinen per dag! Dus nu al van 4 Feb tot 14 februari de helft minder is pakweg 17.000 treinen die niet rijden!!! En de reiziger die het nakijken heeft! En dan is er nog die Schultz die ze ook verteld dat ze voortaan eerder met een aangepaste dienstregeling moeten beginnen.... Zijn ze nou godverdomme helemaal van de pot gerukt. Laat ze dat cholere materieel eens fatsoeneren en up to date maken en er fatsoenlijk management op zetten zodat ze de oorzaak oplossen en niet alleen de symptomen bestrijden.
Ik heb nog wel een suggestie naar de ziekenhuizen hoe ze wachtlijsten kunnen verkorten in de trend van NS; gewoon de helft van de patiënten van lijst schrappen!!!

Wat een kut bedrijf, ik ben er helemaal maar dan ook helemaal klaar mee!!!!!!

Niet Geregistreerd
12-02-12, 15:42
En de treinen zitten vol, dus.............kennelijk is het toch niet zò slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krijn Vermeer.

Gerrit
13-02-12, 21:51
De ns is een kutbedrijf.

HELEMAAL MEE EENS.

NS zou moeten proberen de treinen zo veel mogelijk, hoe dan ook te laten rijden! Onvermogen, dat is juist geformuleerd. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Niet Geregistreerd
08-03-12, 18:44
denk dat de titel al genoeg zegt...... ben helemaal klaar met die klote ns en de amateuristische prorail wat een gigantische teringzooi, elke keer als ik een trein neem is er wel iets.....

Niet Geregistreerd
08-03-12, 18:48

Krijn Vermeer.

Krijn, hoopjes mensen kunnen er niet omheen om die schijttreinen te gebruiken...... ik blijf er bij dat het een grote overbetaalde teringbende is, en er ook helemaal klaar mee ben....

Krijn Vermeer
09-03-12, 08:46
Wees dan blij en dankbaar dat er nog iemand is die je wil & kan vervoeren!
Maar de gemiddelde niets gewende Nederlander kan alleen maar overal over zeiken.

Niet Geregistreerd
16-04-12, 09:21
random motherfacker