Bekijk Volledige Versie : al maanden geleden een kaartje gekocht dus...
ik denken leuk zo'n dag tripje naar Antwerpen met mijn vriendinnen, geen gestress aan het loket dus me de kaarten op zak de trein in 2e klas vanaf
Schiphol
Komen we de trein in is er geen plaats dit is toch niet te geloven het gaat hier om een internationale trein ! Mijn twee vriendinnen hadden en plek en wij (2) zijn toen maar half op de armleuning gaan zitten.
Al met al wel de volle prijs betaald aan tickets maar geen zitplaats hebben tot aan Rotterdam.
We reizen eigenlijk nooit met de trein dus mijn vraag aan de andere lezers heeft het zin een klacht in te dienen bij de NS of krijg je een standaard verhaal er zal vast nog wel ergens een plekjes zijn geweest ??
Grt Linda
:twisted: O dus jij bent diezelfde dombo die het aankomstspoor te Schiphol aanzag voor het vertrekspoor te Antwerpen? Ah god, 't kind is ook eens een dagje over de grens geweest en dan ook nog hčlemaal naar Antwerpen!!! Hahaha!!! Dus had ik alweer gelijk! Doe ons een plezier en blijf weg uit buitenlandse treinen waar je toch geen moer van snapt! Lach me dood als je straks per ongeluk ergens komt waar ze dan ook nog geen Ollands praten, O jee, wąt dan? Krijgt de NS zeker ook weer de schuld? Dat ze in Frankrijk b.v. geen Ollands praten? Ga voortaan s,v,p, niet verder als Valkenburg, doe ons een plezier!!! Hahahaha, wąt een dombo!!!!!! :evil:
:twisted: O dus jij bent diezelfde dombo die het aankomstspoor te Schiphol aanzag voor het vertrekspoor te Antwerpen? Ah god, 't kind is ook eens een dagje over de grens geweest en dan ook nog hčlemaal naar Antwerpen!!! Hahaha!!! Dus had ik alweer gelijk! Doe ons een plezier en blijf weg uit buitenlandse treinen waar je toch geen moer van snapt! Lach me dood als je straks per ongeluk ergens komt waar ze dan ook nog geen Ollands praten, O jee, wąt dan? Krijgt de NS zeker ook weer de schuld? Dat ze in Frankrijk b.v. geen Ollands praten? Ga voortaan s,v,p, niet verder als Valkenburg, doe ons een plezier!!! Hahahaha, wąt een dombo!!!!!! :evil:
Volgens mij ben je zelf behoorlijk dom!!!
:evil: net zoals jouw hele familie! :evil:
Je koop voor die trein geen plaatsbewijs, maar een vervoersbewijs. Dat die trein zo druk is, dat kan kloppen. Maar je kon met de trein mee. Verder een tip voor de volgende treinreis, loop door de trein heen naar voren of naar achteren of te kijken of ergens anders een plaats vrij is.