PDA

Bekijk Volledige Versie : wat is dit toch?

26-04-07, 22:26
elke donderdag of vrijdag ga ik vanuit nijmegen weer met mn volle tas naar huis. Mooi, de trein in nijmegen van 16.19 naar den bosch komt op tijd. In den bosch kom ik dan (of zou eigenlijk moeten komen) om 16.49 aan. De intercity naar ehv vertrekt om 16.53. Ik hoef alleen t perron over te steken. dus 4 minuten. moet handig te halen zijn of niet?........

Al een half jaar lang heb ik geen aansluiting. Of de trein naar ehv heeft vertraging. heeft deze een keer geen vertraging dan is het perron waarop mijn trein aan moet komen bezet zodat we voor het station stilstaan of mijn trein onderweg vertraging opgelopen of rijdt er gewoon helemaal geen trein. de stoptrein uit nijmegen komt sowieso te laat. Al een half jaar lang moet ik dus de stoptrein nemen naar ehv, en heel fijn kan ik dan in ehv een half uur wachten op mijn volgende trein richting weert omdat ik die andere door de stoptrein dus weer net heb gemist. Ik word er onderhand stapelgek van.

en die conducteurs die altijd niks weten!!!! Die sarcastisch zeggen 'ja meid, je zult ook us moeten leren om te wachten'. Houd je mond, ik kan er toch ook niks aan doen dat jij niks anders kan dan een dom conducteurtje zijn en nergens verstand van hebt. Door dit gedoe kom ik altijd overal te laat.

Sorry, ik ben echt gefrustreerd! en sorry als je een conducteur bent maar gewoon niet goed kon leren op school.

Mcn NSR
27-04-07, 02:05
Als je conducteur wilt worden hoef je niet gestudeerd te hebben. Maar er wordt wel van je verwacht dat je de Nederlandse taal voldoende beheerst. Ook in geschrift. Ik ben bang dat u niet door de selectieprocedure zou komen.

27-04-07, 12:57
gelukkig maar dat engels de wetenschapstaal is dan, die beheers ik uitstekend zoals dat hoort voor iemand van een universiteit! En het was niet mijn bedoeling de conducteuren aan te vallen maar ze kunnen wel beleefd reageren wanneer je iets vraagt.

Mcn NSR
27-04-07, 15:07
Correct tegen elkaar blijven is volgens mij de basis om dit forum een bepaalde waarde te geven. En inderdaad blijkt helaas dat niet iedereen die mening toegedaan is.

Mcn NSR
28-04-07, 01:01
Als u in Den Bosch de IC neemt van 17.08 naar Weert bent u daar om 17.50. De uiteindelijke vertraging is dan 9 minuten.