Bekijk Volledige Versie : Prijsverhoging Den Haag - Amsterdam
ONGELOFELIJK... Trienkaartje Den Haag Amsterdam is ruim 4% gestegen... maandabonnement Den Haag CS naar Amsterdam Lelylaan van 239 Eruo naar 250,30 Euro !!! helemaal zot !... gebeld met klantenservice.... kunnne geen uitleg geven... briefje schrijven....
de kaartjes zijn in heel nederland duurder geworden
Het is werkelijk schandalig dat je 16,30 neer moet tellen om heen en weer te kunnen van rotterdam naar roosendaal.
Een doel is meer mensen met het OV te laten reizen. Een gezin is ALTIJD meer geld kwijt als de auto thuis gelaten wordt. UIteraard spaar je parkeergeld uit, bestaat de railrunner, maar desalniettemin is het in mijn ogen ongelofelijk dat Nederland dit normaal vindt. Comfort is vele malen hoger in een auto om nog maar te zwijgen over het gemak ervan indien je van A naar B moet. Ik heb een poging ondernomen, maar carpoolen en anders maar een extra keer naar de pomp verdienen absoluut de voorkeur.
Ik zeg: boycot.
Gelukkig zijn wij in Nederland vrij om te kiezen. De keuze die iemand maakt hangt af van vele factoren. Jouw kaartje, Jos, had niet duurder hoeven te zijn dan € 9,80 als je een kortingskaart had gehad. Voor benzine was je plm. € 11,50 kwijtgeweest. Daarbij ga ik er vanuit dat een auto 1 op 15 rijdt en benzine € 1,35 kost. Dus als je vaker met de trein reist is een kortingskaart zo terugverdient. Geintje: ik ben benieuwd welk alternatief jij hebt voor het geval als de elektriciteit en gas weer duurder wordt :?: