PDA

Bekijk Volledige Versie : Kloteweek NS!

10-01-06, 01:52
Afgelopen week van Utrecht naar Amsterdam. Bij Maarssen word er opeens opgeroepen dat de trein niet verder kan en weer terug gaat. Niemand kan verder iets vertellen en je moet maar zien of je uitstapt of weer mee terug gaat. In ieder geval anderhalf uur vertraging.

Een dag later, treinen van Amsterdam naar Utrecht worden omgeleid via Hilversum en ja je mag niet klagen want in het buitenland is het nog slechter en oh wat hebben wij het goed. Drie kwartier vertraging.

Weer een dag later, trein staat stil en zonder ook maar een mededeling staan we een half uur stil.

Vandaag staan we opeens stil en word er na 10 minuten verteld dat het sein op rood staat en er verder niets bekend is maar ze houden ons op de hoogte. Vijf minuten later is bekend dat er een defecte trein stil staat op hetzelfde traject voor utrecht dus kan wel drie kwartier duren.

Tja, en dit is dan mijn eigen ervaring van een paar dagen. Al met al een paar uurtjes vertraging en nee ik mag hierover niet klagen want in Afrika hebben mensen niets te eten dus wat zeur ik nou toch? Nee de NS is een prachtbedrijf en het is alemaal de schuld van de fabrikant van de fabrikant van de fabrikant van de fabrikant van de bovenl;eidingen en daar dan weer de moertjes die ook weer gefrabiceerd worden in enkele lagelonen landen. Nee niet klagen want we hebben het zo goed en we hebben het hier geweldig en we hebben ook geen armoe en er slapen ook geen mensen op straat.

WAKKER WORDEN!!! Nederland is gewoon een derde wereldland in wording maar vooral niet zeiken en alles accepteren. De NS is een prachtbedrijf en de euro is niet duur.

Nou weltrusten allemaal.

11-01-06, 09:23
zie ook: http://www.ns-klachtenforum.nl/forum/viewtopic.php?t=20 :wink:

25-08-07, 15:48
waaom ga je dan nog met ns als je het niet svind ga dan lekker in de file staan